• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Volgens mij heb ik Jurgen (GTS vectra) gisteren gespot in enkhuizen

370B1C41-4DEE-42FF-90F8-7A4844916286_zpsuzghghvq.jpg

Achter de Paddock tijdens de 24hrs du Mans op de zaterdagmiddag tussen al die petrol heads en sportklassiekers deze Vauxhall Vectra GTS.

Foto550-Z4KHJDMS.jpg

Dat moet toch al wel wat zeggen over hoe over 20 jaar over dit soort auto's wordt gedacht ;)

vectra2.jpg

Vorige week zaterdag een nette blauwe Vectra GTS gespot in R'dam - parkeergarage Veranda nabij De Kuip.

Iemand van hier?

Gisteravond rond 22.00uur in Joure bij de macdonalds. Wim-V6 met zijn nette vectra.

Was een kort gesprek, volgende keer ewat langer ;)

Gisteren in Spanje vlakbij camping Las Dunas, een vectra c met of led mistlampen of xenon mistlampen, en volgens mij een HLS module, kon je niet goed zien omdat je wat verder achter mij reed. Volgens mij panacotta van kleur en dikke velgen. Jij sloeg af Las Dunas op.

Vanmiddag een zwarte vectra c stw 43-PV? reed op de tegen gestelde ri van de A2 in de ri van Weert zag deze ter hoogte van Valkenswaard/Leende rond 16:45 uur... Dacht Kimmiee maar weet het niet 100% zeker

Gisteren een trekhaak wezen ophalen en spotte daar deze wagen,

de foto's zijn van 1 en dezelfde wagen, Helaas word deze vectra voor de Cross gebruikt.

599373_496840997012631_158932475_n.jpg

1.jpg

10157211_807101082653286_4924219188506548016_n.jpg

Paarse B1 station 1.8 gespot in Swifterbant met wel een apparte zwarte velg en de rand verscheen blauw paars bruin , lag er net even aan hoe je er naar keek.

IMG_4055.jpg

Vanmiddag 17:50 Leenderheide vectra c sedan zwarte zwarte ramen 2 platte einddempers links en rechts alla Irmsher deze ging rechts op het knooppunt zat LL in het midden van het kenteken!

@nova.... wrote:Vanmiddag een zwarte vectra c stw 43-PV? reed op de tegen gestelde ri van de A2 in de ri van Weert zag deze ter hoogte van Valkenswaard/Leende rond 16:45 uur... Dacht Kimmiee maar weet het niet 100% zeker

43-PF is wij ja :-)

Qua richting klopt het wel van het rijden en tijden.

@kimmiej666 wrote:@nova.... wrote:Vanmiddag een zwarte vectra c stw 43-PV? reed op de tegen gestelde ri van de A2 in de ri van Weert zag deze ter hoogte van Valkenswaard/Leende rond 16:45 uur... Dacht Kimmiee maar weet het niet 100% zeker

43-PF is wij ja :-)

Qua richting klopt het wel van het rijden en tijden.

Ja ok bijna goed ;)

Maarja ons zag je niet hahaha

Terug
Naar boven