• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel VS Wegenwerken

Bartjex88

Post veel
Nadat ik Zaterdag mijn vriendin ging afzetten en terug naar huis reed kwam ik wegenwerken tegen, Ik reed hier 70 op de baan, Tot ik plots iets zag liggen en vol op de rem ging staan, het ging om de voet van zo een bord

wegenwerken_ieper_004.jpg
, De plastice voet, Ik heb dit niet kunnen ontwijken en ben hier dan vol overgereden, Met hetvolgende als gevolg, Foto's zeggen meer dan woorden,

Buitenkant velg

Foto-VNV3UWUE.jpg

Foto-YC44ACYN.jpg

Foto-6S6M7KYP.jpg

Binnenkant velg

Foto-3SLCDD63.jpg

Dat is mooi klote, ik heb hetzelfde gehad. Gelukkig geen schade aan de velg maar wel moest ik mijn Vec laten uitlijnen want m'n stuur stond een beetje scheef na die klap. Heb foto's gemaakt van het wegdek en een klacht ingedient bij de gemeente, werd niet ontvankelijk verklaard daar er bewegwijzering stond die aan gaf dat er aan de weg gewerkt werd. Maar dit geval kun je volgens mij wel onder het kopje nalatigheid wegschrijven.

Succes en hoop voor je dat je het kunt verhalen.

Safe driving Jurgen

:o:o :swear :swear die stomme wegen werkers laten ook over al zijn hun stomme rommel liggen :vertag

Zonde van de velg en dadelijk kan je zelf alles nog betalen sterkte....

Mijn zus heeft er op de autosnelweg ééntje op haar voorruit gehad door een vrachtwagen die erover reed. Geluk dat iet niet door de ruit is gegaan toen want andrs kon ze het niet meer navertellen

35avn6g.jpg

oei hebk geluk datk nog maar een klein deukje heb in mn velg door een stoeprand!

pff ze kunnen het fixen maar durf ik zo de prijs niet van te zeggen.

Deze velg schade ook te fixen??

zou wel proberen de wegbeheerder of betreffende aannemer aansprakelijk te stellen voor de schade.

Grote kans dat er ook schade aan het onderstel van de auto is.

Willem

Velg meteriaal zal ongetwijfeld verzwakkingen en of scheurtjes vertonen.

zou een gelijke Velg proberen te zoeken,

Of dikke Irmschers eronder plakken haha....

Willem

Velg valt niet meer temaken, Nieuwe gekocht voor 77€, Het aansprakelijk stellen gaat niet omdat ik geen getuigen heb en geen bewijs,

het komt niet door dat wegwerkers hun troep laten slingeren maar door de hang jongeren die het om schopen

dat is bij mijn in de straat ook een sport geworden

michel

origineel gepost door Bartjex88

Velg valt niet meer temaken, Nieuwe gekocht voor 77€, Het aansprakelijk stellen gaat niet omdat ik geen getuigen heb en geen bewijs,

Dat zal het probleem ook wel niet zijn.

''ik'' reed er toevallig ook :vertag en met mij misschien wel nog een paar forumleden :vertag

Maar daar ben je wel lekker mee, de prijs van de velg valt mij ook erg mee :o

ik heb tegenwoordig een foto camera bij me voor dit soort ellende

woon in rotterdam,dus hier in de stad kom je bijna dagelijks dit

soort rampen en ellende tegen,en als het mij gebeurd blijf de

wagen ook staan waar hij staat tot er politie is om er een rapport

van te maken,dat leer je wel hier in de stad waar ze overal maar

tegelijk de boel open gooien.

veel suc6 bij mogelijk verhalen van je schade.

vgr tonsr.

ik zit in de wegenbouw maar zo hebben wij nog nooit iets afgezet... maar is mooi kl*ten... hoop voor je dat het te verhalen valt.

Terug
Naar boven