• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Wintercheck 1 November 2008

Ik zal tegen die tijd nog wel geen vervanging hebben tenzij er deze week eindelijk een paar dingen gebeuren die al een hele tijd geleden opgelost hadden kunnen worden :cry

ik ben vandaag even geweest met me astra'tje was na gsifreak en orang-pinda, maar ik had geen adviespunten of minpuntjes :wors opel for life! haha :jerry

wij hadden een paar mensen van de astra tuning club op bezoek, verder nog een manta B CC van me collega en nog een manta coupe gsi, en uiteraard mijn astra GSI

Zo,

reageer nu pas haha..

me calibra is er goed door heen gekomen, die man hem inspecteerde, had zelf ook een V6 en die vondt het wel mooi, om mijn calibra te bekijken op de punten.

maar wel goed gegaan..

en me broer zijn A corsa C20xe is er ook goed door heen gekomen:wors

Kadett laten testen en alleen expansievatdop was kapot. Dus geen winterplan-certificaat. :mad:

Adviespunt was om de remmen na te kijken, want volgens hem remde hij niet meer zo goed.

Mooi klusje voor de winter.

Ook ik maar even langsgeweest met mijn asta en wat denk je: geen certificaat omdat stadslichtlampje defect is :swear

Maar gelukkig was dat niet het enige en is mijn radiator lek vanwege steenslag (als ik ze mag geloven ofcorse). Dus nu ik dat weet zal ik eens bij een demontagebedrijf langs want een nieuwe is voor mijn oude trouwe astra iets te mooi. Gelukkig was de rest in orde

Mijn Astra G Heeft ook het Winter Certificaat behaald.

Hebben mijn Astra zeker dik 1 uur nagekeken. Mijn complimenten voor het kritisch nakijken.

Ook hier geen klachten, alleen stonden ze wel te kijken bij me koni's en me uitlaat. Volgens mij vonden ze dat wel mooi om te zien.

Terug
Naar boven