onder het motto ,ik heb liever dat ze over mn fiets lullen dan over mn............................................
zal ik ook even mn zegje doen hierzo zodat iedereen weet hoe het in elkaar steekt
vanaf nu [is al een paar weken aan de gang] tot aan de kerst worden inderdaad een heleboel voorraad naar andere handelaars verkocht [meestal duitsers] dit zijn meestal de grotere en duurdere onderdelen
die meestal ook nog nieuw zijn
ook de meeste motoren versnellingsbakken en achterassen zijn dan weg
vanaf januari volgend jaar heb ik dan nog wel een heleboel delen maar de grote bulk is dan wel weg denk ik
maar ....................
vanaf volgend jaar ben ik dan ook gewoon een forum of marktplaats handelaartje
dat wil zeggen als ik iets heb wat ik niet voor mn eigen auto`s gebruik dat ik daar ook gewoon op een zaterdag of op een meeting vanaf probeer te komen
voor vriendenprijsjes :angel
vanaf dan zal ik ook proberen mensen te helpen alleen niet meer met zoveel druk erop
gewoon op een hobby basis [geen factuur meer en zelf ophalen]
als ik het niet heb moet je verder zoeken of ik geef je het adres waar ik het altijd weghaalde
maar zogezegd alles op hobbybasis dus lullen op zaterdag of op de meeting okee maar verder geen gehoor en ook via de mail niet altijd snel antwoord !
vanaf nu heb ik alleen nog mn transport bedrijf wat ik met veel plezier doe
en daarnaast gebruik ik mn kostbare vrije tijd voor mn gezin en mn hobby`s
dus hopelijk is alles nu een beetje duidelijk voor al mn forum collega`s
en als je zaterdag`s langs wilt komen en ik ben thuis is dat geen probleem iedereen is welkom
en dan kan er altijd nog gepangeld en gehandelt worden [is tenslotte ook een van mn hobby`s

]
groeten en happy opeling :thumbup