• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel_astr@'s german style kadett project

195-50-15 heb ik ook, ziet er toch redelijk uit,

de mijne moet ook nog omlaag en gelast:

kadett_2.jpg

maar ik heb nog eerst een ander projectje:

kv_018.gif

kv_22a.jpg

kv_23.jpg

word een koivijver, op de fundering komt een muurtje van 50cm hoog,

bij elkaar is het dan een vijver van 17m3, daarnaast heb ik dan nog een vijver

van 12m3 als plantenfilter:

v_2.gif

ook een leuke maar dure hobby, hiervoor staat het kadettje dus ff stil

Origineel gepost door Prikkie

die antenne
nopompom.gif

hehe, vind de antenne daar nog wel vet staan hoor, zo zie je dat een kadett eigelijk een wagen uit de jaren 80 is. :P

Origineel gepost door DjDriez

Origineel gepost door Prikkie

die antenne
nopompom.gif

hehe, vind de antenne daar nog wel vet staan hoor, zo zie je dat een kadett eigelijk een wagen uit de jaren 80 is. :P

:jerry mijn atenne is daar ingeklapt whoehoe:D

Origineel gepost door Opel_Astr@

Verbreed staal is 14Inch dus ja dan hou je dit nou eenmaal ik vind een plattere band ook mooier maar dat ziet er niet uit op je auto, omdat je dan een groot gapend gat in je wielkas hebt:vertag

Ja... nogal voorspelbaar reactie wat ik nu geef... als je kleine wielen rijd, pleur je die Kadett verder naar beneden.

Oftewel maximaal verlagen... anders kun je beter 17 inch monteren.

:vertag

ik denk als je het ding om laag gooit de ruimte in de wielkassen wel maa zal vallen, ook bij 195/45 14. het zal iig niet zo veel zijn als bij die amerikaan:P

Mja deze velgen gaan er toch weer onderuit:vertag.

Er komen lichtmetalen 17" velgen voor in de plaatst liefst met gepolijste rand en breed:thumbup

Even een mooi setje zoeken:vertag

Nog wat updates van zondag en daarvoor:vertag:thumbup

Montage beugeltjes gemaakt zodat het kenteken voor de bumper hangt:thumbup:wub

afbeelding2714en.jpg

Chromen tankdop (let niet op hoe het scherm gespoten is, is puur ter bescherming:P)

afbeelding2762pb.jpg

traanplaat in de achterkant plus chrome powerrohr kit:thumbup

afbeelding2787xg.jpg

Gepolijste aluminium veerpootbrug

afbeelding2826ju.jpg

Origineel gepost door Opel_Astr@

Omdat standaard bij de gsi de luchtaanvoerbuis binnen in de bumper loopt zonder rijwind heb ik dit een beetje geoptimaliseerd en het eindresultaat mag er wel wezen:D

afbeelding2406tg.jpg

Het gaas zit er voor zodat ik geen ongedierte in mn luchtfilter bak krijg:vertag:P (Er zat al een muis in een luchtfilter bak die ik nog had liggen)

afbeelding2381lb.jpg

afbeelding2390ui.jpg

Origineel gepost door 8klepper

watvoor slang heb je voor dat luchtfilter gebruikt?

Ik heb hiervoor de luchtslang van de luchtfilterbak van een Astra F gebruikt en deze aan de luchtaanzuigbuis gemonteerd die normaal gesproken recht in je bumper loopt bij de kadett GSI:thumbup

he robert ik heb dat ene aanzuig buisje ook nog die soort happer die je naar beneden moet richten ofzo ;) hij lag nog in de kelder;)

leuk project.

ziet er leuk uit.

wat ik me nu af vraag he....

zo'n chromen powerrohr kit werkt dat goed zo in de achterbak??? :jerry :jerry :jerry

Greetz

Dat werkt echt super zo die powerrohr kit in de wielbak:angel:P

Nee ik moet nog even een rubberen passtuk hebben vanaf de computer naar het begin van de powerohr en dan kan ik hem pasmaken:thumbup

mjah deze velgen staan wel uber duits, maar omdat ze verbreed zijn en na een aantal jaren zwak kunnen worden door errosie heb ik er geen zin in om bij 120 opeens een helft van een wiel te verliezen:vertag:hmmz

Maar deze blijven er zolang onder totdat ik (andere) velgen gevonden heb die ook (duits en) naar mijn wens zijn:vertag.

mn kameraad moet zn velgen weer terug voor onder zn Corsa A die hij heeft aangeschaft.

Dus nu moet ik wel andere velgen:vertag:hmmz

Dan effe een vraagje aan de kadett rijders puur uit nieuwschierigheid welke velgen vinden jullie mooi onder een kadett en duits:vertag:wub:thumbup

Dit helpt me misschien een beetje opweg met mn keuze:P

Ik vind deze ook wel bruut staan maar dat is absoluut niet duits:hmmz

Oz Racing F1 Titanium

ozracingforum7an.jpg

nog effe een update plaatje van gister:thumbup

Traanplaat gemonteerd en een luchtfilter in intercooler stijl gescoord voor voor in de bumper:vertag:o

afbeelding2946hn.jpg

Terug
Naar boven