• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel_astr@'s german style kadett project

Ben door het koude weer niet verder gegaan maar heb vandaag op de sloop wel iets moois gevonden waar ik (en bijna iedereen :P) al heel lang naar op zoek was :vertag:o:wub

spaghetti di opel 4-1 in erg goede staat:o (is volgens mij gr A)

afbld1595xt9.jpg

afbld1597ad0.jpg

En dat voor maar 50Euro:jerry:o:o:o:wubking:

moet alleen wel even een gat boren achter de collector voor de lambda sonde anders komt het niet goed denk ik als ik die loskoppel en/of niet aansluit:vertag

Misschien tips van anderen met een spaghetti (evt met foto waar de lambda sonde bij jullie zit en/of waar deze het beste kan zitten)

nondeju!!! dat is niet verkeerd vriend!!!! issie ook zo hard als dat hij er uit ziet?

ik bedoel spaghettie roest zowieso niet zomaar weg maar dit ziet er wel erg goed uit!!

Verchromen :wub

ze zijn 16" ET38 7,5J :vertag

Voor komen er dan 195/45/16 banden op en als dat past:hmmz komen er evt 205/45/16 banden achter op.

waarschijnlijk worden dit dan net zoals op mn ATS'jes TOYO Proxes T1-R of FALKEN FK-452

Evt monteer ik achter nog spoorverbreders

niet veel geld voor zo'n spruitstuk,:D dij de brezan kub je een soort moer krijgen waar de draad inzit van je lamdasonde, deze kun je errop lassen, is als reperatiedeel bedoelt maar lijkt me hier ook prima voor:) succes he

ik denk dat de prijs wel mee valt voor het verchromen vriend!

Mja goed hoeveel heb je er voor over? ik schat rond de 250 euro...

Op w*w.autobandenmarkt.nl kan je ze vinden.

bijv Toyo Proxes T1R kan je in die maat krijgen (vind dit echt uber banden), helaas geen Falken FK-452 want die zijn nog wat beter.

origineel gepost door peerke1987

heb het, hier in enschede, eens gevraagd een tijd terug...en daar kostte een spruitstuk verchromen 75 euro.

btw. als je wilt verchromen, zorg dan eerst dat je spruitstuk gestraald word. Het liefst glasstralen, dan blijft/pakt het chroom beter (zitten)

Grt. René

origineel gepost door BadMuts

origineel gepost door peerke1987

heb het, hier in enschede, eens gevraagd een tijd terug...en daar kostte een spruitstuk verchromen 75 euro.

btw. als je wilt verchromen, zorg dan eerst dat je spruitstuk gestraald word. Het liefst glasstralen, dan blijft/pakt het chroom beter (zitten)

Grt. René

Ik wil niet de wijsneus uithangen maar bij verchromen word het metaal juist gepolijst als een spiegel voor de chroomlaag erop gaat.

Dus stralen lijkt me niet gewenst.

@ astra

de plaats voor de lambda moet in ieder geval zijn waar de buizen samen zijn gekomen.

En idd bij div automaterialen zaken verkopen ze lasringen met de juiste draad,

succes verder met de auto.

gr

Weuw, dikke velgen heb je daar..

Maare.. die Ats velgen.. gaan die weg ?? heb eventueel wel intresse in de Ats velgen.. zitten nieuwe banden op toch ?

Terug
Naar boven