peerke1987
Post vaak
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door blackG
origineel gepost door bolus
Hoe spuiten ze die overgang van zwart naar rood zonder randen?
Word niet gespoten auto word helemaal rood en zwart word gestickerd:thumbup
is makkelijker te verwijderen als het tog niet het gewenste resultaat geeft
zal wel helemaal rood blijven...
niet dan Robert:jerry
Kzou alleen wel een weekje of anderhalf wachten met het plakken.. mocht het wel het gewenste resultaat geven moet het wel mooi worden en niet allemaal bellen eronder van de verf die nog niet uitgedampt is..
Bij me op het werk hebben we 2 vrachtwagens van Bredenoord opnieuw kunnen stickeren omdat de verf na 2 weken nog niet uitgedampt was..
Tuurlijk gestickerd!
Hoe kon ik het missen! Dat is inderdaad het slimste, en helemaal als het ooit NIET mooi is, kun je de stickers er af halen. Mits je de lak goed hebt laten harden dmv oven en misschien toch wel een maandje wachten met stikkeren.
in iedergeval dat gevoel heb ik altijd, al komt die auto uit de oven, de auto nog niet op zn hardst is. Maar ik kan me ook vergissen!
Slim van je stickers.:thumbup
origineel gepost door blackG
origineel gepost door bolus
Hoe spuiten ze die overgang van zwart naar rood zonder randen?
Word niet gespoten auto word helemaal rood en zwart word gestickerd:thumbup
is makkelijker te verwijderen als het tog niet het gewenste resultaat geeft
zal wel helemaal rood blijven...
niet dan Robert:jerry
Kzou alleen wel een weekje of anderhalf wachten met het plakken.. mocht het wel het gewenste resultaat geven moet het wel mooi worden en niet allemaal bellen eronder van de verf die nog niet uitgedampt is..
Bij me op het werk hebben we 2 vrachtwagens van Bredenoord opnieuw kunnen stickeren omdat de verf na 2 weken nog niet uitgedampt was..
Tuurlijk gestickerd!
in iedergeval dat gevoel heb ik altijd, al komt die auto uit de oven, de auto nog niet op zn hardst is. Maar ik kan me ook vergissen!
Slim van je stickers.:thumbup