• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opellogo achterklep

Ik heb zelf ook zitten denken over een Holden-logo, aangezien dit ook deel van de GM-familie is. Waar heb je dat logo gekocht?

@manta_dennis wrote:@ahrend wrote:Zo die heb ik er ook vanaf gehaald,kijkt VEEEL mooier vind ik ,zo'n kaal kontje :agent

:kewlpics :kewlpics

Ik heb van jou Astra trouwens ook nog geen :kewlpics gezien Dennis

@manta_dennis wrote:@ahrend wrote:Zo die heb ik er ook vanaf gehaald,kijkt VEEEL mooier vind ik ,zo'n kaal kontje :agent

Heb toen diverse logo's uit New zealand meegenomen.... , verschillende van achterklep en ook 1x uit de grill (grootte versie) maar soms zie je ze hier in Nederland wel af en toe.. echter zie je hier heeeeel veel vauxhall.. en HOlden is wat unieker en persoonlijk vind ik veel mooier logo king:

Heb toen diverse logo's uit New zealand meegenomen.... , verschillende van achterklep en ook 1x uit de grill (grootte versie) maar soms zie je ze hier in Nederland wel af en toe.. echter zie je hier heeeeel veel vauxhall.. en HOlden is wat unieker en persoonlijk vind ik veel mooier logo king:

Ja, daarom wilde ik ze ook van Holden. Zou voor m'n afstudeerstage naar Australië gaan, maar school keurde het een maand voor de reis af. Lang verhaal. Nu een dik halfjaar later baal ik er nog steeds van, maar heb ik dus ook geen Holden-badges.

Ja, daarom wilde ik ze ook van Holden. Zou voor m'n afstudeerstage naar Australië gaan, maar school keurde het een maand voor de reis af. Lang verhaal. Nu een dik halfjaar later baal ik er nog steeds van, maar heb ik dus ook geen Holden-badges.

En het leuke is, iedereen moet toch nog eens goed kijken naar dat logo, gewoon omdat het heel uniek is.. krijg er altijd leuke reacties op king:

En het leuke is, iedereen moet toch nog eens goed kijken naar dat logo, gewoon omdat het heel uniek is.. krijg er altijd leuke reacties op king:

@ahrend wrote:@manta_dennis wrote:@ahrend wrote:Zo die heb ik er ook vanaf gehaald,kijkt VEEEL mooier vind ik ,zo'n kaal kontje :agent

Heb alleen nog maar foto's van de garage waar ie te koop stond.

Heb er zelf nog geen foto's van gemaakt. Zal er nog ff een paar in het stationtopic plaatsen.

@ahrend wrote:@manta_dennis wrote:@ahrend wrote:Zo die heb ik er ook vanaf gehaald,kijkt VEEEL mooier vind ik ,zo'n kaal kontje :agent

Heb alleen nog maar foto's van de garage waar ie te koop stond.

Heb er zelf nog geen foto's van gemaakt. Zal er nog ff een paar in het stationtopic plaatsen.

@RISL wrote:Ik heb zelf ook zitten denken over een Holden-logo, aangezien dit ook deel van de GM-familie is. Waar heb je dat logo gekocht?

risl, ik heb logo's gezien op deze website

http://www.originalcarparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

even zoeken op terfwoord holden.

vlgns mij hebben ze de plaklogo's , die gelijk zo groot zijn als de astra H logo's van opel

Succes :D

@RISL wrote:Ik heb zelf ook zitten denken over een Holden-logo, aangezien dit ook deel van de GM-familie is. Waar heb je dat logo gekocht?

vlgns mij hebben ze de plaklogo's , die gelijk zo groot zijn als de astra H logo's van opel

@paulers wrote:@RISL wrote:Ik heb zelf ook zitten denken over een Holden-logo, aangezien dit ook deel van de GM-familie is. Waar heb je dat logo gekocht?

Ik heb ooit 1 gewoon bij de opel-dealer gehaald, ik kan me vaag herinneren dat ik er veel minder voor betaalde dan OCP ze aanbied! (rond de 20,-)

@paulers wrote:@RISL wrote:Ik heb zelf ook zitten denken over een Holden-logo, aangezien dit ook deel van de GM-familie is. Waar heb je dat logo gekocht?

Ik heb ooit 1 gewoon bij de opel-dealer gehaald, ik kan me vaag herinneren dat ik er veel minder voor betaalde dan OCP ze aanbied! (rond de 20,-)

Zal eens kijken. Maar zit dan toch met gaatjes in de achterklap van m'n G Coupé. Wilde toch binnenkort het één en ander bestellen bij OCP. Zal ook eens informeren bij de dealer.

Zal eens kijken. Maar zit dan toch met gaatjes in de achterklap van m'n G Coupé. Wilde toch binnenkort het één en ander bestellen bij OCP. Zal ook eens informeren bij de dealer.

Mijn logo van holden dekt ook weer precies de gaatjes in de achterklap af ;)

20 euro wil ik je wel vooruit helpen met een logo, daar kan jij geen retourtje ausie van doen :p

Terug
Naar boven