• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opelmeeting Hengelo IKEA

Fct_blondi

Post vaak
Ik wil eens even gaan kijken of hier animo voor is..

Iedere zondag!!Een opel meeting voor mensen uit de provincie overijssel, gelderland, drenthe, en wie er maar wil komen kijken!! :D

Bij de ikea in Hengelo (overijssel dus), het is zo dat hier elke zondag een meeting is voor alle merken, dat begint zo vanaf half 8, 8 uur 's avonds.

Mijn bedoeling is, om met de opeltjes rond 18.00uur daar te zijn.

Eens even kijken welke forumleden hier op af komen, lijkt mij erg gezellig?! king:

Er is daar een mac bij dus je kunt zo wat te eten/drinken halen en naar het toilet, ideaal lijkt me zo.

Voor degenen die het leuk vinden, kunnen dan wat langer blijven, om de andere merken ook te zien.. vind je dat niet zo interessant, geen punt, de andere mensen komen daar dus pas rond half 8, 8 uur. :jerry

Ben benieuwd naar reacties!!

Kom op mensen uit de buurt, gewoon ff gezellig komen kijken als je kunt!! :agent

Groetjes blondi

@FnF_racer wrote:deze zondag kom ik denk ik niet, kom dan wss net terug uit Sevenum (grootste Opel meeting. ;) staat hier ook op het forum).

weekend erop misschien wel weer. :D

1x Groningen staat gelijk aan 2x hierheen. :P

en is nog makkelijk te vinden, vanaf Raalte is het Immer gerade aus, tot aan Hengelo. :P

@Blondi: dankje. die velgen zijn wel rot schoonmaken, kwam ik vandaag achter. :P

ja ik weet t van sevenum, zou er ook wel heen willen, maar vrijdag, zaterdag werken en zondag eerst andere dingen te doen, dus gaat m voor mij niet worden:( Veel plezier daar in ieder geval!

Wat is er in groningen voor meeting dan? ook elke zondag ofzo? en veel mensen? anders wil ik best een keer daar ook n kijkje nemen!;)

Heb je de velgen pas dan, dat je er nu pas achter komt dat ze lastig schoonmaken zijn? king:

Heb ik ook met die voor mij hoor, of de velgen zijn lastig, of mijn handen zijn te groot :jerry

@FnF_racer wrote:deze zondag kom ik denk ik niet, kom dan wss net terug uit Sevenum (grootste Opel meeting. ;) staat hier ook op het forum).

en is nog makkelijk te vinden, vanaf Raalte is het Immer gerade aus, tot aan Hengelo. :P

@Blondi: dankje. die velgen zijn wel rot schoonmaken, kwam ik vandaag achter. :P

ja ik weet t van sevenum, zou er ook wel heen willen, maar vrijdag, zaterdag werken en zondag eerst andere dingen te doen, dus gaat m voor mij niet worden:( Veel plezier daar in ieder geval!

Wat is er in groningen voor meeting dan? ook elke zondag ofzo? en veel mensen? anders wil ik best een keer daar ook n kijkje nemen!;)

Heb je de velgen pas dan, dat je er nu pas achter komt dat ze lastig schoonmaken zijn? king:

Heb ik ook met die voor mij hoor, of de velgen zijn lastig, of mijn handen zijn te groot :jerry

@FnF_racer wrote:zij kwamen ook pas toen jij weg was. ;) :P

maar voor de eerste keer was het al wel goed.

en ook zeker wel gezellig, volgens mij.

Zeker gezellig!! king:

jij hebt leuke velgjes en achterlichten trouwens hoor! nice :thumb

@FnF_racer wrote:zij kwamen ook pas toen jij weg was. ;) :P

maar voor de eerste keer was het al wel goed.

en ook zeker wel gezellig, volgens mij.

Zeker gezellig!! king:

jij hebt leuke velgjes en achterlichten trouwens hoor! nice :thumb

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Ja maar waar was u dan :cry had net 2 milkshakes gekocht :(

Hoelaat was jij er dan?? dacht die komt niet meer!!

Ik ben rond..kwart voor 8? weggegaan..mn vriendin wou naar huis..en aangezien ik nog moest eten ben ik met mn vriendin ff bij mac gaan eten in almelo en ben ik toen daar gebleven..omdat k dacht dat er verder niemand meer van forum bij zou komen.. :hmmz

(btw ik lust geen milkshake :puke haha)

Sorry dan dat ik weg was king:

Maar ik ga nu gewoon elke zondag dit doen..maar dn vanaf een uur of 6, half 7.....dus voor de mensen die het afgelopen zondag gezellig vonden, of niet zijn geweest en toch n keer willen komen kijken....please kom ff gezellig kijken!!

Maken we idd een mooi opel-forum hoekje!! :afro

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Ja maar waar was u dan :cry had net 2 milkshakes gekocht :(

Ik ben rond..kwart voor 8? weggegaan..mn vriendin wou naar huis..en aangezien ik nog moest eten ben ik met mn vriendin ff bij mac gaan eten in almelo en ben ik toen daar gebleven..omdat k dacht dat er verder niemand meer van forum bij zou komen.. :hmmz

Maar ik ga nu gewoon elke zondag dit doen..maar dn vanaf een uur of 6, half 7.....dus voor de mensen die het afgelopen zondag gezellig vonden, of niet zijn geweest en toch n keer willen komen kijken....please kom ff gezellig kijken!!

deze zondag kom ik denk ik niet, kom dan wss net terug uit Sevenum (grootste Opel meeting. ;) staat hier ook op het forum).

deze zondag kom ik denk ik niet, kom dan wss net terug uit Sevenum (grootste Opel meeting. ;) staat hier ook op het forum).

@Fct_blondi wrote:@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Ja maar waar was u dan :cry had net 2 milkshakes gekocht :(

Ik was er denk ik net 5 minuten later :angel

:cry :cry :cry

:hmmz mooi is dat de organisator was er zelf niet meer :jerry :jerry :jerry

@Fct_blondi wrote:@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Ja maar waar was u dan :cry had net 2 milkshakes gekocht :(

Ik was er denk ik net 5 minuten later :angel

:cry :cry :cry

:hmmz mooi is dat de organisator was er zelf niet meer :jerry :jerry :jerry

nou dames ik zou zeggen volgende week weer ? alleen dan wat later denk ik ? rond uurtje of 6 uur half 7 , dan begint het wat meer te lopen en dan kunnen we idd een mooi hoekje maken :) dan sta ik daar tegenove rmet mijn clubje want ik rijd ook altijd met hun. en ja dat is gewoon een grote variatie, die van mazda naar honda toyota audi opel gaat.

dus 21 augustus? kijken wie er tijd heeft en wil komen!

pm/plaats het op het forum als je komt

nou dames ik zou zeggen volgende week weer ? alleen dan wat later denk ik ? rond uurtje of 6 uur half 7 , dan begint het wat meer te lopen en dan kunnen we idd een mooi hoekje maken :) dan sta ik daar tegenove rmet mijn clubje want ik rijd ook altijd met hun. en ja dat is gewoon een grote variatie, die van mazda naar honda toyota audi opel gaat.

dus 21 augustus? kijken wie er tijd heeft en wil komen!

pm/plaats het op het forum als je komt

ja ga ik zeker doen, vraag voor automaxx ook altijd t hele weekend vrij:D dus komt goed!

haha, slecht hoor geen tijd :jerry tijd maken!!

haha, kheb die van mij er nu 6 dagen onder en de 3e dag ben ik er al ff mee ant boenen geweest, maar moet nog n keertje hoor king:

ja haha echt hele grote handen heb ik niet, velgen ligt het denk ik aan :jerry

ja ga ik zeker doen, vraag voor automaxx ook altijd t hele weekend vrij:D dus komt goed!

haha, slecht hoor geen tijd :jerry tijd maken!!

haha, kheb die van mij er nu 6 dagen onder en de 3e dag ben ik er al ff mee ant boenen geweest, maar moet nog n keertje hoor king:

ja haha echt hele grote handen heb ik niet, velgen ligt het denk ik aan :jerry

@Fct_blondi wrote:@FnF_racer wrote:deze zondag kom ik denk ik niet, kom dan wss net terug uit Sevenum (grootste Opel meeting. ;) staat hier ook op het forum).

moet je volgend jaar maar vrij vragen. :P

is echt een leuke meeting. :D

meeting in Groningen is elke Zaterdag.

aantal mensen is wisselend, maar als het mooi weer, komen de meeste mensen.

onder de brug aan de Bornholmstraat staat het dan mooi vol.

en velgen zitten er al 2 maand onder, maar nooit tijd gevonden, en spul gekocht om ze schoon te maken.

heb ze vorig jaar al gekocht, maar toen zijn ze eerst aan mijn maat verkocht, wegens kleine problemen.

en een dame met grote handen? lol. ;) :P

heb arbeidershanden, dus vooral dikke vingers.

@Fct_blondi wrote:@FnF_racer wrote:deze zondag kom ik denk ik niet, kom dan wss net terug uit Sevenum (grootste Opel meeting. ;) staat hier ook op het forum).

moet je volgend jaar maar vrij vragen. :P

is echt een leuke meeting. :D

meeting in Groningen is elke Zaterdag.

aantal mensen is wisselend, maar als het mooi weer, komen de meeste mensen.

onder de brug aan de Bornholmstraat staat het dan mooi vol.

en velgen zitten er al 2 maand onder, maar nooit tijd gevonden, en spul gekocht om ze schoon te maken.

heb ze vorig jaar al gekocht, maar toen zijn ze eerst aan mijn maat verkocht, wegens kleine problemen.

en een dame met grote handen? lol. ;) :P

heb arbeidershanden, dus vooral dikke vingers.

tis wel erg dichtbij :hmmz

Edit: je datum klopt geen zak van! Die meeting was gisteren ;)

1 topic is voldoende trouwens :vertag

tis wel erg dichtbij :hmmz

Edit: je datum klopt geen zak van! Die meeting was gisteren ;)

1 topic is voldoende trouwens :vertag

Terug
Naar boven