• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opelmeeting Hengelo IKEA

haha en het gekke is nog dat er ook in elk topic gereageert word.

zo blijven ze allemaal dus mooi hoog staan:P

nja ook hier mag dan wel in staan dat de datum niet klopt.. voor het geval je het nog niet in de anderen hebt gelezen :jerry

haha en het gekke is nog dat er ook in elk topic gereageert word.

zo blijven ze allemaal dus mooi hoog staan:P

nja ook hier mag dan wel in staan dat de datum niet klopt.. voor het geval je het nog niet in de anderen hebt gelezen :jerry

ik vind het een puik idee om dat aankomend weekend te doen ? ik ga daar bijna iedere week heen met mijn eigen clubje! wij gaan daar of vaak rond 7 uur of rond 8 uur heen? dan is het daar gezellig druk en evt gaan ze dan naar holten voor races of almelo of wat dan ook...?? wie is er bij aankomende zondag 14 augustus?!?! ik ben er zelf met mijn clubje PAUPERMAXXX. wij hebben daar staan een paseo,rx8,a3 v6, astra 2.2, civic en evt nog wat andere autos net wie er allemaal komen? dus als je er bent kom eens even bij ons kijken.

mvg patrick

ik vind het een puik idee om dat aankomend weekend te doen ? ik ga daar bijna iedere week heen met mijn eigen clubje! wij gaan daar of vaak rond 7 uur of rond 8 uur heen? dan is het daar gezellig druk en evt gaan ze dan naar holten voor races of almelo of wat dan ook...?? wie is er bij aankomende zondag 14 augustus?!?! ik ben er zelf met mijn clubje PAUPERMAXXX. wij hebben daar staan een paseo,rx8,a3 v6, astra 2.2, civic en evt nog wat andere autos net wie er allemaal komen? dus als je er bent kom eens even bij ons kijken.

mvg patrick

@astrag-tuning wrote:dan is het daar gezellig druk en evt gaan ze dan naar holten voor races of almelo of wat dan ook...??

mvg patrick

dan haak ik af,

dat zijn niet mijn soort meetings......

@astrag-tuning wrote:dan is het daar gezellig druk en evt gaan ze dan naar holten voor races of almelo of wat dan ook...??

mvg patrick

dan haak ik af,

dat zijn niet mijn soort meetings......

die races zijn altijd pas later, vanaf een uur of 9. en die andere mensen komen pas rond half 8, 8 uur, mijn bedoeling is dus 17.00 uur voor de opel forummers!! Echt alleen opel mensen dus!

Gewoon ff komen dus! als de andere automerken komen kun je ook weg gaan rond 9.. king:

Ja, klopt sorry, verkeerde datum...de 14de dus!! :thumb

die races zijn altijd pas later, vanaf een uur of 9. en die andere mensen komen pas rond half 8, 8 uur, mijn bedoeling is dus 17.00 uur voor de opel forummers!! Echt alleen opel mensen dus!

Gewoon ff komen dus! als de andere automerken komen kun je ook weg gaan rond 9.. king:

Ja, klopt sorry, verkeerde datum...de 14de dus!! :thumb

ohja, 1 topic voldoende, niet mee eens!

niet iedereen kijkt in elk forum..vandaar! hoe meer mensen het lezen, hoe meer kans op veel opeltjes! :afro

ohja, 1 topic voldoende, niet mee eens!

niet iedereen kijkt in elk forum..vandaar! hoe meer mensen het lezen, hoe meer kans op veel opeltjes! :afro

Terug
Naar boven