• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opelmeeting Hengelo IKEA

@Fct_blondi wrote:ohja, 1 topic voldoende, niet mee eens!

niet iedereen kijkt in elk forum..vandaar! hoe meer mensen het lezen, hoe meer kans op veel opeltjes! :afro

Ik heb ze alle 15 gelezen, en verwijderd. Dit alles in 3 kwartier, vanaf mijn telefoon, vanuit mijn vakantie adres. Ik heb gelukkig wel in die 3 kwartier tijd gevonden om een waarschuwing te versturen.

:swear

@Fct_blondi wrote:ohja, 1 topic voldoende, niet mee eens!

niet iedereen kijkt in elk forum..vandaar! hoe meer mensen het lezen, hoe meer kans op veel opeltjes! :afro

Ik heb ze alle 15 gelezen, en verwijderd. Dit alles in 3 kwartier, vanaf mijn telefoon, vanuit mijn vakantie adres. Ik heb gelukkig wel in die 3 kwartier tijd gevonden om een waarschuwing te versturen.

:swear

[/quote]

Ik was er denk ik net 5 minuten later :angel

:cry :cry :cry

:hmmz mooi is dat de organisator was er zelf niet meer :jerry :jerry :jerry[/quote]

Ja, wat een streken he.. :swear ik weet t :jerry

Kan wel de schuld bij mn vriendin gaan leggen, maar dat doe ik niet, want vond het al leuk dat ze meeging mn auto wassen en mee naar de meeting :thumb

haha..dus bij deze nogmaals..duizend maal sorry :???:

Kom dan ook wat eerder!! tjongejonge.. :jerry

Next time I'll be there king:

Kom je a.s. zondag ook weer of ga je naar Sevenum?

[/quote]

Ik was er denk ik net 5 minuten later :angel

:cry :cry :cry

:hmmz mooi is dat de organisator was er zelf niet meer :jerry :jerry :jerry[/quote]

Ja, wat een streken he.. :swear ik weet t :jerry

Kan wel de schuld bij mn vriendin gaan leggen, maar dat doe ik niet, want vond het al leuk dat ze meeging mn auto wassen en mee naar de meeting :thumb

haha..dus bij deze nogmaals..duizend maal sorry :???:

Kom dan ook wat eerder!! tjongejonge.. :jerry

Next time I'll be there king:

Kom je a.s. zondag ook weer of ga je naar Sevenum?

ik kom denk ik ook wel even om 17.00 en dan naar huis ff eten en dan rond 7 uur half 8 met de club weer! of als ik het niet red vanaf 7 uur ongeveer...?

komt trouwens allemaal mooi uit want ik heb de auto af voor dit jaar!

heb deze week knopje voor mn neon gefixt, nieuwe uitlaat eronder gehangen angeleyes koplampen en achterlichten condens vrij gemaakt :) kan iedereen dat eens mooi bewonderen ( uiteraard ook mijn mooie 2.2 blokje (H)

voor volgend jaar planning spoiler, voorbumper en achterbumper lipje, verlagingsset, nieuwe velgen en motorruimte cleanen en de kap mooi spuiten.

zie u zondag!

ik kom denk ik ook wel even om 17.00 en dan naar huis ff eten en dan rond 7 uur half 8 met de club weer! of als ik het niet red vanaf 7 uur ongeveer...?

komt trouwens allemaal mooi uit want ik heb de auto af voor dit jaar!

heb deze week knopje voor mn neon gefixt, nieuwe uitlaat eronder gehangen angeleyes koplampen en achterlichten condens vrij gemaakt :) kan iedereen dat eens mooi bewonderen ( uiteraard ook mijn mooie 2.2 blokje (H)

voor volgend jaar planning spoiler, voorbumper en achterbumper lipje, verlagingsset, nieuwe velgen en motorruimte cleanen en de kap mooi spuiten.

zie u zondag!

ik ga om iets voor 5 bij mijn huis weg en ben dan rond kwart over 5 ofzo wel bij hengelo! zie jullie allen daar wel :) wil ik die astra van jou ook wel eens checken Fct_blondi !

op de foto ziet hij er echt strak uit!

ik ga om iets voor 5 bij mijn huis weg en ben dan rond kwart over 5 ofzo wel bij hengelo! zie jullie allen daar wel :) wil ik die astra van jou ook wel eens checken Fct_blondi !

op de foto ziet hij er echt strak uit!

ik was er ook, was wel gezellig.

denk dat ik vaker hier ben, dan in Grunn (sorry Grunn mensen. :P)

maar als jij die baby blauwe manta had, heb ik je idd ook zien rijden.

meesten waren al weg toen de meesten kwamen.

ik was er ook, was wel gezellig.

denk dat ik vaker hier ben, dan in Grunn (sorry Grunn mensen. :P)

maar als jij die baby blauwe manta had, heb ik je idd ook zien rijden.

meesten waren al weg toen de meesten kwamen.

Terug
Naar boven