• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OpelOmega forum is gehacked

Alleen jammer dat ik nu niet veel meer kan, omdat het forum van mij eist dat ik m'n wachtwoord verander na het inloggen. Ik kan wel m'n PB box gebruiken, maar forumdraadjes zijn onbereikbaar.

Verander je wachtwoord dan gewoon?

Mja, dat probeer ik maar het ding accepteert niet een wachtwoordcombo, wat ik ook probeer. De eis is ook dat het een symbool moet bevatten? Mja prima, maar zelfs dan werkt het niet.

Dussuh... halp !

origineel gepost door J-Omega

Alleen jammer dat ik nu niet veel meer kan, omdat het forum van mij eist dat ik m'n wachtwoord verander na het inloggen. Ik kan wel m'n PB box gebruiken, maar forumdraadjes zijn onbereikbaar.

Verander je wachtwoord dan gewoon?

Mja, dat probeer ik maar het ding accepteert niet een wachtwoordcombo, wat ik ook probeer. De eis is ook dat het een symbool moet bevatten? Mja prima, maar zelfs dan werkt het niet.

Dussuh... halp !

same here.

aanvaard geen enkel wachtwoord dus zoals reeds gezegd ... halp ! :P

Hulde!!!

NU is het weer wisselen tussen de 2 fora!

Maar ik ben trots op de webmasters dat zij het probleem opgelost hebben!!!

Hier hetzelfde gezever en bij Metalrush ook, Het wachtwoord bevat niet de benodigde tekens. welke benodigde teken ffs ? :swear

Ja, dat klopt. Ik kan daar ook inloggen, maar daarna stuurt hij me meteen door naar een scherm waarin ik dus het wachtwoord dien te wijzigen. Dat kan ik niet annuleren of omzeilen. De enige mogelijkheid die ik nog overheb is de PM box bekijken, maar forumonderwerpen kan ik niet openen tenzij ik uitlog.

Ja, dat klopt. Ik kan daar ook inloggen, maar daarna stuurt hij me meteen door naar een scherm waarin ik dus het wachtwoord dien te wijzigen. Dat kan ik niet annuleren of omzeilen. De enige mogelijkheid die ik nog overheb is de PM box bekijken, maar forumonderwerpen kan ik niet openen tenzij ik uitlog.

Dit heb ik ook net zo!!

Dus ik kan ook niet verder met topics bekijken,

laat staan nieuwe berichten:cry:cry

Registratie heb ik nu al paar keer gewijzigd, maar helpt niets!

Grtzz Heut

sorry mannen NERGENS GÉÉN LAST VAN.

en heb er niets voor hoeffen doen.

site staat in de faforieten aanklikken en gaan met die banaan.:D

staf topwerk!!!!!!!!!!

mvg sean

origineel gepost door sean

sorry mannen NERGENS GÉÉN LAST VAN.

en heb er niets voor hoeffen doen.

site staat in de faforieten aanklikken en gaan met die banaan.:D

staf topwerk!!!!!!!!!!

mvg sean

tot dat je een reply wilt neerzetten.

origineel gepost door Heuti

Dit heb ik ook net zo!!

Dus ik kan ook niet verder met topics bekijken,

laat staan nieuwe berichten:cry:cry

Registratie heb ik nu al paar keer gewijzigd, maar helpt niets!

Grtzz Heut

Ben ook een tijdje aan het puzzelen geweest en heb nu een nieuw wachtwoord met kleine letters en hoofdletters en een paar symbolen(Bijv. wat boven de cijfers zit) en toen werkte het.

gr

Danny

heren super dat het jullie gelukt is om het forum weer de lucht in te krijgen, en nu die wasa cracker nog pakken. die persoon of personen vervelden zich zeker, loser(s):fy1

goed dat er ook oplettende forummers zijn.

gr,martijn

origineel gepost door opel_omega_steinmetz

Klopt, dat is het hele verhaal.

Er moet een hoofdletter en een speciaal teken inzitten bijv

Opel_omega14

En.........een cijfer blijkbaar.

Terug
Naar boven