• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OpelOmega forum is gehacked

Ik heb helemaal geen speciale tekens er in... alleen letters en cijfers en ik geloof bij dat forum zelfs alleen maar cijfers...

In het land der blinden is de aanhouder koning! Ik heb er ook ff mee zitten rommelen maar ben er uiteindelijk ook helemaal zelf uitgekomen.. Woehoe het werkt weer.. Hulde aan hen die hulde toekomt, en die schapensnijders.. Tja wat zal ik over deze trieste levensvorm nog zeggen....

ik blijf maar op die registratie pagina uitkomen,terwijl mijn nieuwe wachtwoord wel geaccepteerd word .:cry

Bij mij net zo. Als alles is ingegeven heb ik geen symbolen gebruikt. Heb nu inmiddels het toetsenbord 2 x afgewerkt, maar inloggen ho maar.

In de pan hacken die hackers.

even off topic,

Aangifte doen heeft weinig zin,Hierbij spreek ik uit ervaring.

Ik zelf heb ook een site ( WWW.PttmTruckService.nl )

Deze site is totnu toe nog niet gehack maar het forum al 2x hier is bijde malen aangifte over gedaan maar de politie kon niks doen ook al wist ik wie het was.

Wens jullie veel suc6 met het trugzetten maar aangifte doen heeft geen nut daar word niks aan gedaan.

Mvg Streamline Aka Kacper van de LB-JV-70

Kan nog niet eens een nieuwe wachtwoord aanmaken.

#Heb zelfs een nieuw wachtwoord aangevraagd maar dat pakt ie ook niet.

Hoe kun je je wachtwoord wijzigen?

Gr Jack

Terug
Naar boven