• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opelpedia

Site even down ivm werkzaamheden voor niet-users, en aanmelden voor onbekenden staat nu dus uit. Komt weer maar even de boel op orde brengen.

Trouwens, petje af André, ik zie dat je stiekem toch nog behoorlijk wat informatie hebt toegevoegd. :thumbup

Heb weer veel toegevoegd de afgelopen week (b.v. de Ascona serie aanvulligen mogen wat mij betreft hier gepost worden dan verwerk ik ze.), helaas zit Opelpedia nog dicht voor niet aangemelde.

Ik heb eens zoveel mogelijk gegevens van de Astra Coupé met x18xe1 in een word-documentje verzameld, heb je daar interesse in? Pm me dan even je e-mailadres.

Zal ik even doen.

Inmiddels Ascona A,B,C pagina flink op de schop gehad en flink aangevuld.

Ook de Admiral pagina is flink aangevuld met name de A en B.

Op het moment richt ik me flink op de oldtimers.

Ik verstuur het document zodadelijk.

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar baat het niet, dan schaadt het niet ;)

Voor Opelpedia zoeken we allerlei soorten informatie over de modellen.

b.v. motoren, kleuren, uitvoeringen, aktie modellen, Prijzen, etc.

Door omstandigheden heb ik er veel tijd voor, maar kan niet beloven dat de aangeleverde info snel ingevoerd wordt omdat er soms ook aan 1 type tegelijk gewerkt wordt en soms is daar heel veel info over.

Zal me vanavond aanmelden en in de komende tijd bekijken of ik iets voor jullie kan betekenen :)

@Andre, heb de theme (clean heet ie) een heel eind gereed, kun jij kijken of het zo goed is? Mocht je dingen tegenkomen of heb je zoiets, van dat kan zo of zo beter, dan hoor ik het graag. Als ie goed is gooi ik hem denk dit weekend nog live.

Hoi,

zover ik kan zien is het nu behoorlijk goed, maar door dat deze skin iets smaller is, zijn sommige lijsten bij mij iets te breed waardoor ze onder de foto komen te staan ipv er naast zoals bij naoorlogse personen wagens daar staat de tekst nu onder de foto van de kadett ipv er naast, maar dat is snel te verhelpen, door de lijstjes iets aan te passen.

Edit: Opgelost

Verder had ik b.v. bij de Admiral's de foto in het midden uitgelijnd die staan nu ineens links in de opmaak.

Maar dat zijn allemaal kleine opmaak dingetjes, de grote fouten zijn er uit.

Mooi werk André! :thumbup Ik zie dat je echt een puist werk hebt verzet, langzaam maar zeker word hij completer :thumb

Ach ik had helaas heel veel tijd over.

Heb mee heel veel met de naoorlogse oude Opel's bezig gehouden, in de basis zijn nu de Admiral, Agila, Antara en Ascona flink uptodate, gisteren een stuk early Opel's gedaan en vandaag nog wat huidige modellen bij gewerkt.

Bij de jongste Astra's moet nog veel motoren en type uitvoeringen werk gebeuren.

Ik heb ook een pagina update toegevoegd, misschien slim als editors wat toevoegen dat daar te vermelden.

Dan weten wat er gedaan is.

Hey Andre, ik kijk er regelmatig als bezoeker, maar ik heb nog niet de tijd gehad om me aan te melden. We zijn hier in huis flink aan het werk, dus best druk. Daarnaast zie ik dat er behoorlijk wat foto's van m'n blog gejat worden en ben ik daar tegen m'n datalimiet aangelopen, dus ik ben al mijn foto's op m'n blog aan het verkleinen en aan het voorzien van een logo.

Erg druk dus. Ik denk wel dat ik iets kan toevoegen aan Opelpedia, met name voor de Astra G Coupé en Cabriolet en dat steentje zou ik graag willen bijdragen.

Terug
Naar boven