zo na lange tyd weer een seen updeet
de zwarte 2000 is gesloopt
en alle onderdelen in me magazijntje geduwd

ben me astra gsi weer op t knappen omdat die na uitlenen aan "vrienden" helemaal verneukt is
dus nieuwe carter pan omdat die kapot gereden was met pakkingen koppaking vervangen klepsteel rubbers ineens vervangen nieuwe driem krukaskeering
koppelingset nieuwe lmm (die ik nog zoek ) nieuwe stuurstangen oude waren dus scheef gereden homokineet kapot die houders van de stabistang kapot
lamda kapot.... dus wel ff bezig aan me 1e autotje,,,,
heb haar al vaak willen verkopen of slopen voor de onderdelen maar dat kreeg ik toch ni over me hart
oude opel liefde roest niet!!!
dus in de plaats van de astra word de kadett aut gesloopt als astra klaar is anders heb ik geen vervoer

mijn 2000 is nu geschorst zodat ik die eeen volledige restauratie kan geven
voor me oom een vectra b v6automaat cdx sedan op de kop kunne tikken om die motor in zijn vectra x18xe station te bouwen
ook nog me oom kadett cabrio moet worden gerestaureerd omdat die bij het dak/achterraam rot is aan beide kanten
rechterpaneel heb ik al nu nog een linkse de cabrio gaat van wit na zwart gespoten worden
de corsa tr staat te koop met plaat werk voor 300 euro ....
en dan nog de ascona c 2drs van me oom wat flink wat werk nodig heeft.... onder andere een nieuwe jasje (zwart)
dus met andere woorden me weken zijn te kort