• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OpelPowerDag Kerkrade 2009

mensen ik had eerder al gezegt dat ik zou komen maar helaas moet ik deze keer afzeggen..

mijn vriendin heeft gister besloten om de verjaardag morgen te houden... en aangezien het alleen al 2 uur heen en 2 uur terug is ben ik zo goed als de hele dag weg.. op de verjaardag..

maar in zevenum ben ik er ZEKER bij..

veel opelplezier morgen..

Waar blijven de :kewlpics . Ik kon niet komen . Had een andere meeting in het noorden .

Wil wel zien wat ik allemaal gemist heb .

Ik was nog even met de kleine gaan kijken na het middaguur.

Leuke meeting, veel bekende wagens. Veel oldies. :thumbup

Maar, wat mij opviel is dat er weinig nieuwe (Corsa-D / Astra H etc.) modellen waren, was dat 's morgens anders of is dat ook zo op de andere meetings ? (Ben al anderhalf jaar niet meer geweest).

dajax da klopt was volgens mij geen enkele aanwezig van beide niet

over de ganse dag nie

want wij waren ongeveer als eerste daar

fijn al die goeie bericthen dat de meet zo gezellig was wij vonden het ook supergezellig en met 150 auto's toch weer een goeie opkomst...

hou voor de volgende jaren 3e weekend Mei maar vrij we willen het op dat weekend blijven houden...

zonde van het slechte weer in het beginm maar na 12 uur werd dat ook weer mooier...waardoor toch nog veel auto's kwamen...

wij vodnen het weer super inieder geval de gezelligheid en dat iedereen geweest is...en ben al aan het rondkijken wat we kunnen verbeteren voor volgend jaaar dus als iemand at weet...

origineel gepost door streetglow

Ja was zeer zeker een gezellige dag en ik heb de 2de prijs van 0 t/m 10 jaar gewonnen. :D

Heey ja nog gefeliciteerd man, kon er helaas niet bij zijn deze keer....

Terug
Naar boven