• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opelpowerdag Kerkrade 2010

:thumbup jij ben goed bezig aangezien er bij de drukker wat problemen ijn geweest krijg ik aankomende week pas de flyers helaas... dus dan maar zo he hihi

Hup!! Terug naar boven.......K.T!!!

[is 'n tekst van New Kids, makkelijk in te vullen] :P:angel

ff wéér onder de aandacht, luitjes

ja ja mensen nog maar ffkes dan is t weer zover.. krijg als het goed is morgen eindelijk de flyers binnen , heb vandaag de bekers besteld voor de show and shine en natuurlijk de audio db

moet alleen nog ff tafels regelen dan ben ik klaar.. dan is het nog aftellen tot we eidnelijk mogen

origineel gepost door AkUzA_TetSuo

Bent goed bezig, Bianca

Wanneer en waar zijn ze verkrijgbaar/te vinden???

Scheur wel ff langs Burgerking:, ff checken

leg ze donderdag bij de burger king neer... ( 6mei) dan is er namelijk weer de cruise in van amerikanen en oldtimers enzo dus daar ben ik met mijn vriend te vinden...

verder kan je ze overal wel krijgen ben al flink aan het uitdelen geweest hahaha 2 clubs hebben ze al... de opel oldies club en opel team zuid oost hebben ze als het goed is al..

en och als je in de uurt ben kan je altijd langskomen hihi

Hmmm:hmmz, Dan ga ik zo ff checken of SilverDevil in de loods/garage is, of ik alvast een kan krijgen.

6 mei duurt me te lang, dan kan ik maar 10 dagen rond rijden met die flyer.:angel

Zo, terug onder de aandacht: BELANGRIJKSTE OPEL MEETING KIRCHROA:P

origineel gepost door biancaatje

origineel gepost door AkUzA_TetSuo

Bent goed bezig, Bianca

Wanneer en waar zijn ze verkrijgbaar/te vinden???

Scheur wel ff langs Burgerking:, ff checken

leg ze donderdag bij de burger king neer... ( 6mei) dan is er namelijk weer de cruise in van amerikanen en oldtimers enzo dus daar ben ik met mijn vriend te vinden...

verder kan je ze overal wel krijgen ben al flink aan het uitdelen geweest hahaha 2 clubs hebben ze al... de opel oldies club en opel team zuid oost hebben ze als het goed is al..

en och als je in de uurt ben kan je altijd langskomen hihi

hoe laat is dat eigenlijk altijd die, cruise in van amerikanen en oldtimers enzo

heb er al veel van gehoord maar ben er nog nooit geweest.

dan ga ik donderdag ook eens kijken daar.

Terug
Naar boven