• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opelpowerdag Kerkrade 2010

Nou en wij kunnen niet komen gvd einddemper is kapot,zat al een brom in nu bromt het nog meer:hmmz pokkeherrie!

volgend jaar wel.

gr

Zal nog ff een waterstraal over de COrsa gooien.

Wordt hij wat schoner van.

Zag trouwens in de 'Gezet' volgens mij dat er een een groot deel van de weg weer vrijgegeven ???

Weet alleen zo niet of het dezelfde weg is.

was weer een gezellige meeting,dit jaar niet met eigen wagen maar als jury.

was ook leuk om een keer aan de anderekant van het a4tje te staan en punten te geven.

hoop dat iedereen tevreden was met de beoordeling.

Mvg Grey

origineel gepost door GREY ILLUSION

was ook leuk om een keer aan de anderekant van het a4tje te staan en punten te geven.

Mvg Grey

tevreden?

super tevreden

ik had de 1ste prijs met me corsa leeftijd 1tm10 jr

en mijn vader met zijn corsa a de 3de prijs leeftijd 10tm20 jr

vond het echt super

tnx nogmaals aan jou als jurylid en de volledige organisatie

mvg brian

corsa c

he hallo

ik vond het weer super gezellige meet... het weer was ech toppie dit jaar mocht ook eindelijk wel eens een keer hihihi

wil grey illusion nogmaals bedanken voor t keuren en hoop je volgend jaar weer te mogen lenen hiervoor hihi

iedereen feli met de gewonnen prijzen:thumbup

Net als brian dik tevreden met m'n prijs.

Niet gedacht, zomaar meegedaan en tada.

Weer aardig wat bekenden gezien, met nieuwe mensen (beter) kennis gemaakt en leuke gesprekken gehad.

Bianc bedankt voor het mooie feest voor vandaag.

origineel gepost door GREY ILLUSION

was ook leuk om een keer aan de andere kant van het a4tje te staan en punten te geven.

Mvg Grey

Jij bedankt voor het jureren.

origineel gepost door biancaatje

he hallo

ik vond het weer super gezellige meet... het weer was ech toppie dit jaar mocht ook eindelijk wel eens een keer hihihi

wil grey illusion nogmaals bedanken voor t keuren en hoop je volgend jaar weer te mogen lenen hiervoor hihi

iedereen feli met de gewonnen prijzen:thumbup

Laat maar wat weten,ik doe het met veel plezier.

moet wel toegeven dat het opel bloed weer sneller gaat stromen en mijn detje dan weer mis,wel mooi om alle verhalen achter de auto te horen als je ze beoordeeld.

stond een astra g helemaal origineel waar ik normaal nooit naar zou kijken.maar nu tijdens het beoordelen zag ik dat de auto 400.000 gelopen had en eruit zag als of hij 40 km gelopen had met mooi weer.

zo stonden ze in 1998 nog niet bij opel hekkert in de showroom,,,petje af voor die gast wat dat ding zo bijhoud.

origineel gepost door biancaatje

dank je wel allemaal hihi ik doe het graag en zeker om weer alle bekenden te zien en alle mooie opels..

@mastah je een pbtje

Ontvangen, beantwoord en aangepast ;)

zo op de foto's te zien een mooie meet geweest had helaas al met men schoonvader afgesproken om met de motor weg te gaan.

volgend jaar ga ik het wel weer proberen erbij te zijn

Terug
Naar boven