• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OpelPowerDag Kerkrade 2012

Ik zal zeker aanwezig zijn is bij mij om de hoek grof gezegd. :thumb Eindelijk weer een Limburgse Auto Meeting.

hoop dat het gaat lukken daar want afgelopen jaar was niet bij burger king hoop ook dat het weer wat beter is als

afgelopen jaar dit keer maar eens inschrijven meschien win ik dan nog eens wat

@16vkadett c we hebben inderdaad moeten schuiven vorig jaar helaas omdat roda jc in de play offs terecht kwam en ik ben nu al het hele jaar aan t duimen (niet lullig bedoeld voor de roda fans ;) ) dat roda niet boven die 9e plaats uitkomt waar ze nu staan ;)

Hoop ook dat het dit jaar weer zoals het hoort bij de Burger King gehouden kan worden. Kun je lekker warm eten en bij nood naar de Wc. :thumb

dat geloof ik zeker :D denk alleen niet dat hun komen om even snel een kijkje te nemen.

Nou kan ik dat natuurlijk wel verkeerd hebben.

die zijn dr natuurlijk van begin tot eind bij maja t is dan ook de gezelligste meet van Zuid Limburg ;) (en een van de weinige auto meets die door vrouw georganiseerd word) hahaha

Hey ik was nog eens even aan het neuzen hier... Ik heb dat weekend nachtdienst maar ik wil eigenlijk ook wel eens komen.. vooral omdat ik nieuw ben en ook eens wil zien met wie ik hier te maken heb :D

Maargoed... de datum weet ik dan nu (nadat je hem er nog vlug bij hebt gezet.. haha), maar vroeg me ook af van hoelaat tot hoelaat deze meeting is.. dan kan ik namelijk overleggen of ik eerst ga slapen en dan kom of eerst kom en dan ga slapen haha :D

@k3vin86 de meet is van 10 tot 17 uur .......... dus ja hoop dat je komt

en kwa autos @helmer euh wisselt tussen de 100 en de 170 mijn topjaar was 170 en vorig jaar helaas door ineens locatie wissel (vanwege roda jc zit op hun terrein;) ) "maar" 120 opels (is only opel he ;) )

Terug
Naar boven