• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OpelPowerDag Kerkrade 2012

@drempelvrees wrote:Ik wil ook die kant op gaan.

Zullen we dan afspreken om om 10 uur te verzamelen bij de parkeerplaats bij het ac restaurant? (restaurant ligt andere kant van de A2 richting eindhoven). en dan uiterlijk 10.15 uur aan te rijden naar Kerkrade

Grt René

Lijkt me een goed voorstel :thumb

Dus als meerdere daarbij aansluiten??

Als de overige aansluiten rond de klok van tien voor het AC, dan zorg ik ook dat ik er rond die tijd ben

@ bassie16V: Niet te druk maken over het weer, Zie hieronder... Daarnaast maar 1mm regen, das niks.. En hopelijk valt dat in de nacht :D (temperatuurtje staat me wel aan :agent )

Hier in het zuiden is het weer wel goed hoor! :wors

hetweer_zondag23mei.png

hebben eigenlijk in die 7 jaar dat ik t organiseer vorig jaar af en toe een buitje gehad .. en 1 jaar was echt dramatisch... windkracht 8 slagregens .. en nog 100 opels hebben he :jerry: maar die andere 5 jaar super weer gehad ...

Wat later verzamelen is ook geen probleem, misschien ook wel beter...Zeg maar een tijd en ook wel makkelijk als er meerdere op deze tijd kunnen ;)

Dus laat een tijd vallen en ik ben er :thumb

jeej alweer minder regenkans hihi 50% nog mar ipv 60% en van de week 90% :thumb

Zo

Zonneschijn (%) 40

Neerslagkans (%) 50

Neerslaghoeveelheid (mm) 3/8

Minimumtemperatuur (°C) 11

Middagtemperatuur (°C) 16/22

Windrichting NO

Windkracht (bft) 3

Terug
Naar boven