• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OpelPowerDag Kerkrade 2012

@rooidraakje wrote:ik ga ook vanuit budel ;-)

Wij gaan met 2 auto's, met een tussenstop in Budel-Schoot.

11 uur gaan we niet halen.

Wij proberen er tussen 1 uur en half 2 te zijn, in Kerkrade dan.

Is er trouwens nog een dB meter gescoord??

Mogge ik ben ook wakker. Zo nog ma ff over de vectra doen en dan die kant op. Hopen dat i dan beetje schoon blijft. Weg kijkt nogal nat hier

Hallo,

Vandaag ben ik in plaats van Show Your Dream naar opel Power gegaan, was een leuke warme en zonnige dag veel leuke opeltjes gezien. en Alle prijs winnaars gefeliciteerd! :)

Foto's:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.354693711251303.82964.100001320317126&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;

zullen het wel doen, zo niet eventjes toevoegen: http://www.facebook.com/Damiann045" onclick="window.open(this.href);return false;

Ondanks de warmte een leuke geslaagde dag tussen de opeltjes! :D

Groetjes,

Damian.

@FKsport wrote:Was zeker een mooie zonnige dag! Was leuk wat meer contacten te leggen met forumleden en liefhebbers :thumb

was zeker een gezellige dag en het is inderdaad leuk om met mede forumers te praten. :thumbup

ook wij zijn thuis van een super geslaagd dagje kerkrade... erg leuk om ook veel nieuwe gezichten te zien dit jaar.. jammer dat we een iets mindere opkomst hadden dan ik eigenlijk gewend ben maja met nog andere meetings en zulke weersvoorspellingen ... mag ik niet klagen met mijn toch nog iets meer dan 100 opels toch ...

super weertje gehad gelukkig begon pas goed grijs te worden toen we wegreden rond 5 uur ...

ik hoop jullie eigenlijk allemaal volgend jaar weer te zien maar dan in noord holland hahahah

Was zeker n leuke dag , ken nou t gezicht bij mede forummers en heb nieuwe idee"en opgedaan.

T is ook wel nodig dat er iets gaat gebeuren aan m,n veccie

Terug
Naar boven