• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Operatie Black Pearl operatie is mislukt,dood van de corsa

Het is altijd een moeilijk besluit om zoiets moois te moeten laten gaan.

Je heb in iedergeval je best gedaan om je corsa nog te redden, maar soms is er geen redden meer aan.... :cry :cry

Mooi nog dat er nog delen voortleven om andere opel's te redden.

Veel succes met je besluit...

Kom je de keuring wel door met een 1600 carburateur als je een 1200 Injectie motor met Katalisator op het kenteken hebt staan?

Met een C16NZ was je sneller klaar geweest want dat valt niet op bij de keuring en zelfs dan is het geen probleem daar corsa,s met die motor geleverd zijn.

origineel gepost door belgium turbo

Lijkt me eerder een Corsa die opgezet word met een kwast en een "pot" verf en wat plastiek met wat schroeven erin.

wtf man ga iemand anders zijn topic verkl*ten

als je goed in het topic kijkt weet je nu wat ik aan het doen bent. over u kunnen we niks zeggen e

Tjah , de lip op de voorbumper lijkt me niet zo deftig afgewerkt , net zoals de rode verf op de veren snap het nut er niet van in.

En idd over mijn wagen valt niks te zeggen omdat ik niet van plan ben hem te verkl*ten !!

Tjah , de lip op de voorbumper lijkt me niet zo deftig afgewerkt , net zoals de rode verf op de veren snap het nut er niet van in.

En idd over mijn wagen valt niks te zeggen omdat ik niet van plan ben hem te verkl*ten !!

1. zegt da van da lipke ma iets tegen junior125 ik heb hem er niet opgezet en is goed zo voor mij.

2.wil de veren in het begin netjes hebben daar na intereerd me niet

3. je bent je auto al helemaal aan het verkloten

4. en ik doe wa ik wil en jij moet daar geen comentaar op leveren

Tjah we zijn helaas niet allemaal volleert opel tunert. Denk dat het makkelijker is dat je tips geeft ipv af te geven op iemands werk. En blijkbaar weet je er heel veel van omdat over jou auto niks te zeggen valt :) Dusss ! kom maar op met de tips en tricks.. :thumbup

Terug
Naar boven