• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Operatie Black Pearl operatie is mislukt,dood van de corsa

het zal veel werk zijn je corsa,en je zal zeker nog meer roest tegen komen,want een corsa a roest nu eenmaal.:o

maar je ben nog jong en neem de tijd er voor,komt het van zelf eens goed:D

[rquote=1880824&tid=132066&author=arjo v d beemt]het zal veel werk zijn je corsa,en je zal zeker nog meer roest tegen komen,want een corsa a roest nu eenmaal.:o

maar je ben nog jong en neem de tijd er voor,komt het van zelf eens goed:D[/rquote]

idd is veel werk! ik heb zelf voor een corsa a gekozen en ik vindt het een mooi model.

ik neem me tijd, doe er liever lang over en goed dan kort en slecht.

Mooi project hoop dat je een mooi resultaat krijgt :kewlpics

Ik las net dat je hem wit wou maken?? :P Word het dan "White Pearl" :D

[rquote=1880852&tid=132066&author=Leontjuh]Mooi project hoop dat je een mooi resultaat krijgt :kewlpics

Ik las net dat je hem wit wou maken?? :P Word het dan "White Pearl" :D[/rquote]

tnx, me pa heeft weer ff geen tijd.

dus de komende 2 dagen wordt er denk ik niks gedaan.

maar dat is niet erg.

als je naar al dat werk kijkt wan taan de corsa MOET gebeuren verlies je bijna de moet :(

Gewoon aan verder doen...

Er zijn wel meerdere rottere waar ze aan begonnen zijn en die in orde kwamen, gewoon doordoen, das ook weer een stuk ervaring erbij zeg ik altijd!

[rquote=1881652&tid=132066&author=Haasje17]Zo het komt goed, waar heb ik die trouwens eerder gezien :D[/rquote]

jot, ik ken jouw ;) :D

@caligra & 2e-14nz ga ook wel door :D

dank u, me pa kan niet meer de corsa opereren ivm nek dus niks anders dan weg doen.

en als ik 18 ben een astra g kopen ofzo.

ik ben bezig om de organen van de corsa te verkopen, dus alle onderdelen te koop.

verlagingsveren,1.6sv hart en 1.2 hart..

Het rouwproces kan beginnen :cry

Terug
Naar boven