• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opgelicht!

Laserlite

Post weinig
Dames en heren,

Vandaag is er dus bij mij een Antiliaanse jongen langsgekomen voor een setje angel eyes voor een astra F, hij zei dat ie geen cash bij zich had en dat ik moest meerijden. Heb dit niet gedaan maar toen ik mijn autosleutels wou pakken is hij ervandoor gegaan, heel stom van mij om hem de lampen al te geven.

Het gaat niet om heel veel geld, maar gewoon de kwestie van vertrouwen. Beetje jammer, nou weet ik waarom vele antilianen een slechte naam krijgen :wtf

Maar pas dus op voor R.D.F. Boëtius, zijn naam is Bob!

Hij zegt dat ie uit zaandam komt maar of dat waar is? ik weet het niet.

PAS DUS OP VOOR DEZE PERSOON! :fy1 :fy1

Daar kun je toch werk van maken? Desnoods als je z'n adres kunt achterhalen langsgaan en verhaal halen, voor de zekerheid niet alleen gaan, maakt meer indruk. Ik kots dit soort figuren vierkant uit. Werk lekker zelf voor je geld.

misschien wel goed dat ie gegaan is met de lampen.....klinkt misschien wel stom maar kan goed dat als je mee gereden was hij een mes op je keel heeft gezet en je auto ook mee genomen heeft ;)

Precies, want ik wou eerst bij hem instappen maar iets in me zei nee doe het neit neem je eigen auto mee.

Want me ma zei precies hetzelfde wat jij zei ;) Kan misschien inderdaad lomp klinken maar misschien had ie me wel ergens heengebracht of iets.

Wat een zielig figuur zeg. Gelukkig loopt die vast nog wel is tegen de lamp. Jammer dat we geen Amerikaanse strafmaat hier hebben zoals sommige staten gewoon na een derde misdrijf levenslang.

Inderdaad jongens, voor een klein bedrag iets stelen? Gaat de slechte kant op, tegenwoordig, met Nederland. Heel erg jammer

Wel bizar....en maar goed dat je inderdaad niet bent ingestapt.

Gelukkig is is dit eerder uitzondering dan regel...ben een paar weken geleden winterbanden wezen halen in Almelo bij een opelforumlid (voor mij 2 uur rijden) en echt een super hartelijke ontvangst, ik werd nog geholpen bij het passen van de velgen (ik twijfelde een beetje of ze rond m'n remklauwen zouden passen), enzovoort. Zo kan het gelukkig ook :)

Dit komt helaas voor. Ik geef wel eens spullen mee en mensen beloven dan om het geld over te maken zodra ze thuis zijn. Niet dus.......... Gelukkig gaat het ook vaak wel goed. Heeft trouwens niets met "buitenlanders" te maken.

tja hou meer van boter bij de vis maar idd halen ze weleens wat en willen ze toch wat meer ofzo dan geef ik het ook wel eens mee moet zeggen heb er 1 keer om moeten na vragen voor de rest nooit geen problemen gehad

ben helemaal niet rasistisch of wat.maar ik ben straler en werk veel met scherpe vlees haken .en heb er nog genoeg over en weet er nu wel raad mee met dit soort zielige figuren.op knoppen die hap.

@kadettje-89 wrote:ben helemaal niet rasistisch of wat.maar ik ben straler en werk veel met scherpe vlees haken .en heb er nog genoeg over en weet er nu wel raad mee met dit soort zielige figuren.op knoppen die hap.

geen racist, je hangt de goeien gewoon apart zeg maar :P :jerry :jerry :jerry

@soepkiepe wrote:@kadettje-89 wrote:ben helemaal niet rasistisch of wat.maar ik ben straler en werk veel met scherpe vlees haken .en heb er nog genoeg over en weet er nu wel raad mee met dit soort zielige figuren.op knoppen die hap.

geen racist, je hangt de goeien gewoon apart zeg maar :P :jerry :jerry :jerry

:thumb :thumb :thumb laten we het daar maar op houden.gewoon pure onzin om een setje lampen te jatten.wat is het volgende wat hij gaat jatten.

maar ga je er nog aangifte van doen dan? ookal is het zoiets kleins.. bij mij zou het echt om het principe alleen al gaan.

De politie zal er wel niet veel mee doen (weinig bewijs lijkt me?), maar wie weet zijn er meer mensen bij de politie geweest omdat hij dit soort dingen vaker doet. En dan wordtie vanzelf wel eens opgezocht...

Terug
Naar boven