• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opgelicht!

@RISL wrote:De politie zal er wel niet veel mee doen (weinig bewijs lijkt me?), maar wie weet zijn er meer mensen bij de politie geweest omdat hij dit soort dingen vaker doet. En dan wordtie vanzelf wel eens opgezocht...

ja precies, misschien heeft hij het al vaker gedaan, en hebben die mensen ook die gedachte dat de politie er niks mee doet.

maar zo hang je dat soort brochums nooit in de boom..

Als je eens naar hem zoekt http://www.wieowie.nl gaat die site gelijk alle social media af, zoals facebook, linkedin, hyves, enzovoort. Maar goed, wie weet geeft hij de naam van z'n buurman wel op en dan ben je nog geen steek verder....

daar heb je gelijk in, ik kan mezelf ook piet snot gaan noemen, mooi dat je me dan niet vindt..

maar als je op facebook zoekt op Boëtius krijg je genoeg anti's, kwestie van ff doorspitten :P

Jongens, sorry voor de superlate reactie.

Het klinkt misschien heel stom, maar ik ga er geen moeite voor doen.

Aangifte doen? Doen ze wat bij de politie dan? ze denken ach joh is maar een kleine zaak, ik laat het lekker zitten.

Ja klopt, hij heeft net een kind want die auto staat vol met baby aan boord.

Het is "maar" 60 euro, maar het gaat gewoon erom dat iedereen zijn ding moet nakomen. Ik ben zelf niet van Nederlandse afkomst (indo), maar ik heb wel een schijthekel aan andere mensen die het voor de allochtonen verpesten. Tuurlijk zitten er goede allochtonen bij, maar daar hoor je ook niets over. En natuurlijk heb je ook slechte autotochtonen, niemand is 100% perfect, maar verpest het niet voor een ander :thumb

En onthou, KARMA IS A B*TCH!

ik ben het volledig met kadett4x4 eens.

en al is het nou dat je niks te eten hebt, en dan wat steelt om te kennen eten.. das opzich nog te vergeven. maar dit is gewoon smerig

Ik ben het eens met de bovenstaande, Ik hier geboren in Nederland met Marokkaanse roots. Heb veel nederlandse vrienden maar wordt vaak aangekeken en aangesproken voor de daden wat andere Marokkaanse jongens doen.

En ik kan jullie vertellen dat voelt inderdaad klote. En het liefst zou ik sommige ook willen :swear . Gedraag je gewoon.

Verkoopt die vent zelf niks... betaal je 'm met gelijke munt terug.

Of als die paar tientjes je niks uitmaakt, dan sla je je eigen lampen in zijn auto kapot... heeft hij er ook niks meer aan.

Je kunt natuurlijk ook eerst even aanbellen, vriendelijk vragen om je 70,- + gemaakte reiskosten heen-en-terug... geen geld dan kapot maken die lampen.

Is gewoon diefstal, je hebt een naam en signalement en misschien zelfs zn kenteken dus lekker aangeven die halve zool. Heeft ie strafblad vanwege een setje 2ehands angel eyes, dat is toch hilarisch?! :angel

Terug
Naar boven