@astraTD wrote:@soepkiepe wrote:als k me niet vergis is 70 of zo de minimale snelheid op de snelweg
er is in iedergeval wel een minimale snelheid
het enige waar ik me zwaar kan ergeren zijn die mensen die onodig links gaan rijden, dan ga ik ook wel kleven, en zo rijden dat ik zeker duidelijk in hun linker spiegel laat zien dat ik er langs wil.
met die werkbusjes werkt dat super, vooral als het donker is, precies met je lamp in hun spiegel, dan weten ze ineens wel dat ze al te lang links rijden
als ik zelf met me aanhanger over de snelweg ga rijd ik meestal 100 110, dit juist om het overige verkeer niet tot last te zijn, ik weet dat ik 90 mag, maar dat word weer zo gas geven gas los verhaal met vrachtwagens.
ben zelf vaak mee geweest in vracht wagens, dus heb ook heel vaak ondekt hoe zielig sommige caravan rijders en zo kunnen zijn, inhalen met 5 a 10 km snelheids verschil, vervolgens er voor gaan zitten en weer aflaten zakken tot ze 90 rijden, dus gaan ze de chauffeur lekker etteren, wil die weer gaan inhalen, geeft caravan weer gas
zwaar irritant, laat mij ma wat te hard rijden, ben ik weinig tot last.
willen ze dan achter me gaan drukken? jammer voor ze, lekker laten drukken, ga ik express iets later en langzamer terug
Dat moet je toch wel weten

Minimale snelheid is 60km/u op de snelweg en op de autoweg 50km/u.
Maar goed vrachtwagens wat elkaar inhalen met 1km/u verschil stoor ik me ook aan.
ja is ook een ergenis, maar ergens snap ik het ook wel weer
dat is ook weer de hele tijd gas los, gas bij gas los gas bij.
mja, dan nog hebben de meesten wel cruise control
al lijkt het mij ook nie fijn om zo lang naar 1 en de zelfde achterkant te kijken haha