• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opknappen kadett c2 kleine update 24-11-2011

pfff, kost je toch een bult aan spuitbussen dan als je er nu al 21 hebt gebruikt?

Kon je hem beter gewoon met echte lak spuiten...

maargoed, zal ook wel zijn tijd meegaan. Goed bezig verder ;)

pfff, kost je toch een bult aan spuitbussen dan als je er nu al 21 hebt gebruikt?

@Koendettc wrote:pfff, kost je toch een bult aan spuitbussen dan als je er nu al 21 hebt gebruikt?

tja een spuitbus kost 1,99 per bus en soms moet je roeien met de riemen die je hebt :thumb

@Koendettc wrote:pfff, kost je toch een bult aan spuitbussen dan als je er nu al 21 hebt gebruikt?

tja een spuitbus kost 1,99 per bus en soms moet je roeien met de riemen die je hebt :thumb

Kan je hem niet beter rollen? Dat wordt dan ook strakker dan met spuitbus. Goed rollertje doet echt wonderen! Nu zie je het misschien niet zo, maar als ie een paar maanden oud is, wintertje door, dan zie je precies hoe je gespoten hebt.

Groeten, MArk

Kan je hem niet beter rollen? Dat wordt dan ook strakker dan met spuitbus. Goed rollertje doet echt wonderen! Nu zie je het misschien niet zo, maar als ie een paar maanden oud is, wintertje door, dan zie je precies hoe je gespoten hebt.

Groeten, MArk

nog een paar dingetjes en dan is ie klaar !!!! hier nog een paar foto's die ik net heb gemaakt .

S42000012-2.jpg

S42000023-2.jpg

S4200005-2.jpg

S42000032-2.jpg

S4200004-2.jpg

ik wil nu alleen nog de voorkant 4 cm laten zakken en ik moet nog 1 deur spuiten maar aan gezien de daily is overleden rij ik nu dagelijks met de kadett ! dus die deur moet weer wachten op betere temperaturen . nu nog even de antenne erop en de stereo erin .

nog een paar dingetjes en dan is ie klaar !!!! hier nog een paar foto's die ik net heb gemaakt .

S42000012-2.jpg

S42000023-2.jpg

S4200005-2.jpg

S42000032-2.jpg

S4200004-2.jpg

ik wil nu alleen nog de voorkant 4 cm laten zakken en ik moet nog 1 deur spuiten maar aan gezien de daily is overleden rij ik nu dagelijks met de kadett ! dus die deur moet weer wachten op betere temperaturen . nu nog even de antenne erop en de stereo erin .

Terug
Naar boven