• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opknappen kadett c2 kleine update 24-11-2011

ja johan er is al aardig wat gebeurd maar zit nog aardig wat werk in het strak maken van de achterschermen hahahaha ik kan dat echt niet !!!!! en idd een mooi stuurtje hahahahaha

Ik had dit topic even gemist :sleeping maar dit ziet er goed uit Dennis :thumb

straks weer een mooie Kadett op de weg en voor dagelijks gebruik mooi op hoog

op de veren laten staan. Mooi stuurtje trouwens ;)

Ik had dit topic even gemist :sleeping maar dit ziet er goed uit Dennis :thumb

straks weer een mooie Kadett op de weg en voor dagelijks gebruik mooi op hoog

op de veren laten staan. Mooi stuurtje trouwens ;)

het is de bedoeling om hem oranje te spuiten met een mat zwarte motorkap ! en dan een paar sportvelgen eronder en evt een sr setje erin verder denk ik niet . maar je weer het nooit hahahahaha alleen staat ie als bruin op kenteken ! zou dat problemen geven ????

het is de bedoeling om hem oranje te spuiten met een mat zwarte motorkap ! en dan een paar sportvelgen eronder en evt een sr setje erin verder denk ik niet . maar je weer het nooit hahahahaha alleen staat ie als bruin op kenteken ! zou dat problemen geven ????

Gewoon briefje naar RDW sturen met de vraag of ze willen veranderen op kenteken. Is kostenloos, alleen je papieren blijven ongewijzigd, je kan dan de politie bij "vragen" gewoon bij 't RDW laten opvragen wat de kleur in het systeem is.

Wel Kadett-C oranje gok ik? Signal Oranje / Kardinal Oranje :)

Zoals de Coupé die pipo opgeknapt heeft? :)

Gewoon briefje naar RDW sturen met de vraag of ze willen veranderen op kenteken. Is kostenloos, alleen je papieren blijven ongewijzigd, je kan dan de politie bij "vragen" gewoon bij 't RDW laten opvragen wat de kleur in het systeem is.

Wel Kadett-C oranje gok ik? Signal Oranje / Kardinal Oranje :)

Zoals de Coupé die pipo opgeknapt heeft? :)

dit vind ik altijd wel leuke projectjes. plaats maar veel foto's van het strak maken en spuiten.

spuit je em zelf met de compressor?

ben ook nog van plan om onze c kadett zelf te spuiten komend voorjaar nadat het nodige laswerk is gedaan

dit vind ik altijd wel leuke projectjes. plaats maar veel foto's van het strak maken en spuiten.

ben ook nog van plan om onze c kadett zelf te spuiten komend voorjaar nadat het nodige laswerk is gedaan

@Christian-tsx wrote:dit vind ik altijd wel leuke projectjes. plaats maar veel foto's van het strak maken en spuiten.

ja ik spuit hem zelf alleen doe ik het met de spuitbus hahahahaha bij gebrek aan beter .

@Christian-tsx wrote:dit vind ik altijd wel leuke projectjes. plaats maar veel foto's van het strak maken en spuiten.

ja ik spuit hem zelf alleen doe ik het met de spuitbus hahahahaha bij gebrek aan beter .

Terug
Naar boven