• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opknappen kadett

hallo na een tydje wat rondgekeken te hebben op het forum heb ik besloten om me ook

is aan te melden en wat foto's te posten

ik ben al enige tyd bezig met het opknappen van mijn kadett

het is eigenlijk begonnen toen ik mijn eerste auto kocht 5 jaar geleden en ja dat was een kadett e gsi van 88 met een 2.0 8v seh daar kwam na verloop van tyd behoorlijk wat werk aan en zocht ik wat anders tot er ineens een leuke gsi op mijn pad kwam waarvan ik wist dat die te koop was

uit eindelijk gekocht en een jaar lekker mee gereden.
29osuh1.jpg

tot er verlangen kwam naar meer vermogen er zat een c20ne in maar een c20 xe moest toch wel mooi zijn

uiteindelijk weer een kadett gekocht voor de moter zonder interieur maar verder compleet

alles over gebouwd en inderdaad dat ging goed van zijn plek

maar toen ik even later verder ging kijken kwam ik er achter dat het carroserie van de kadett

in erg slechte staat was en na een paar avonden borstelen en slijpen gekozen om voor een ander caroserie te gaan kijken wat in betere staat was

aangezien ik alles al had liggen en net t blok had waar ik naar op zoek was wilde ik

verder ook!

en toenbegon het echte project wat nu al een paar jaar duurt ik had al andere velgen gekocht maar die pasten niet ze waren te breed dus moest mijn wiel kast naar buiten en uitrollen vind ik niet zo mooi t moest origineel lijken dusben ik begonnen om mijn achterschermen breder te maken de foto's van het begin zijn helaas verloren gegaan wel eb ik fotos van een later stadium.

fly5wn.jpg

205b8di.jpg

na veel las werk compleet in de rostex spuite

a4sgus.jpg

de schermen zijn per kant behoorlijk ver naar buiten gekomen
4rf1nc.jpg

uit eindelijk na veel denken en doen besloten om de moter die ik had liggen toch nog even aan de kant te leggen en toch gelijk een stapje verder te gaan met een let moter n ja daar was die compleet met auto vanaf de andere kant van nederland geloof 4 uur heen en 4 uur trug reizen de calibra met c20let
izyq28.jpg
2nta9ux.jpg
samen met me pa een dagje sleutelen en daar ing die

zal bnnenkort nog wat fotos posten

Terug
Naar boven