• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Oplichting Lexmaul c20xe

@Jeroen-c20xe wrote:Mocht er trouwens iemand zijn die bij de ING werkt mag hij zich ook melden, ben er ondertussen namelijk achter dat het rekeningnummer waar zowel Henk als ik ons geld naar overgemaakt hebben een rekeningnummer van de ING-bank.

Trouwens nog geen jaar oud blijkt, begin 2011 geopend dus hij zal ook wel regelmatig een nieuwe rekeningnummer openen maar zou graag willen weten wat de gegevens zijn waarop deze rekening staat. Dan hebben we ook al een aangknopingspunt lijkt me ;)

Als ik met ING bankieren geld over maak naar een rekening waar ik een verkeerde naam bij zet geeft een check nog even aan bij wie die rekening hoort.....

mensen een street meet en lekker met zijn alle een beetje daar voor het huis rond hangen

is behoorlijk bedreigend lijkt mij,,geen deuren intrappen of ramen ingooien krijg je alleen

zelf last en ellende van.

als er lang genoeg voor en rond dat huis gehangen wordt zal hij waarschijnlijk zelf de politie bellen

als deze komt de zaak uitleggen en af wachten wat er uit komt.

vgr ton.

Dat komt voor hem niet dreigend over hoor, daar lacht hij alleen maar om. Dat zou ik ook doen...

Hij komt normaal over, als een autoliefhebber. Helaas mankeerd er schijnbaar wat aan hem als je je met dit soort praktijken bezig houd.

Maar ik weet wel wie zijn vrienden zijn, klik maar is door op zijn vrienden. Deze jongens houden zich bezig met oplichtingspraktijken, niet alleen hij. Bij een vriend staat op zijn site, opleiding oplichtingspraktijken. Als je wat wil bereiken zal je toch wel met wat beters moeten komen dan een meeting voor ze huis, of stoere praatjes aan de deur.

Of je onderneemt echt actie of je laat het voor wat het is, want als je een beetje blij komt doen aan ze deur staan er zo een paar vrienden bij hem voor de deur (het is tenslotte een thuiswedstrijd voor hem) en die zijn niet misselijk.

De politie doet er niks aan, ik zou me geld terughalen op wat voor manier dan ook, met spullen, geld of andere altenatieven want ze gaan anders gwn door.

Geloof me meeting of niet aan de deur. Wat denk je dat hij doet? Maken dat die weg komt... gewoon camera meenemen... en dan filmen wat die te zeggen heeft desnoods verborgen.. Mogt dat neit baten keertje op bezoek gaan interesse toonen in wat hij aanbied of hoe hij metnesen oplicht wat denk je daarvan?

Hah! LOL Voor de deur gaan staan met z'n allen en de politie bellen, laat me niet lachen!! :jerry

Die doen dan..... NIKS! Voor hun is het een civiele procedure, "als je in je recht staat klaag je hem maar aan...."

@Haasje17 wrote:Geloof me meeting of niet aan de deur. Wat denk je dat hij doet? Maken dat die weg komt... gewoon camera meenemen... en dan filmen wat die te zeggen heeft desnoods verborgen.. Mogt dat neit baten keertje op bezoek gaan interesse toonen in wat hij aanbied of hoe hij metnesen oplicht wat denk je daarvan?

Wat bedoel je precies? Ik snapje niet helemaal.

Ik zou iig nooit zo met mensen omgaan maar ik zou ook niet als er een hoop mensen voor me deur staan om wat voor reden dan ook me geintimideerd voelen en snel weggaan. Je kan hem ze huis niet uit te trekken, noujah voor dat bedrag zou ik het wel doen.

gewoon zonder aankondiging aan komen met een aantal gasten des noods met knuppels en gewoon verhaal gaan halen en geld of je spullen opeisen gaat ie moeilijk doen ram je eerst 1 koplamp aan gort en zo verder.ik zou wel weten hoor en laat de politie maar komen en dan jij je bewijzen laten zien.hij komt mij wel bekend voor van wat er gezegd word van de meeting bij de mc in spijk daar boven.

ja ik zou me niet zomaar af laten schrikken door zijn vriendjes... t is 500 euro.. en dik geld.. hij kan op zn blote reet navoelen dat hij een keer de verkeerde tegenkomt..... in mijn geval had dat mij geweest.. want ik trek zeker zn kop van zn romp...desnoods in een donker steegje als hij alleen loopt...

Jongens jongens zoveer is niet eens nodig, zorg maar dat zn kop ergens komt desnoods tip je iemand van radar opgelicht of wat dan ook..

En lever je zelf tevens wat bewijzen aan. En ga je zelf nog even alleen langs om te vragen hoe het zit. Zet je paar man in je auto voor het geval dat die knakker ook vriendjes blijkt te hebben.

@16v kadett c wrote:hij zal de c20xe spullen wel los verkopen

als hij al ooit een lexmaul heeft gehad

En daar begin ik steeds meer aan te twijfelen, gezien in de astra gewoon een 1.6 16v ligt. :hmmz

Terug
Naar boven