• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Oplichtster

Maartuh

Post vaak
Is dit hier al bekend?

Ik weet niet of we hier in het verleden al een bezoekje van haar hebben gehad, maar zo niet dan is het iniedergeval smakelijk leesvoer...

Eigenlijk is het heel erg zielig...

Ik weet niet of ze wel besesft wat ze andere mensen aandoet, er zijn veel mensen die echt ziek zijn, die de aandacht graag zouden willen hebben voor je laatste dagen van je leven.

Ze is serieus gek, schand:puke

grt

Wajoww!!! :o

Stukje gekopieerd:

Vanavond ben ik op msn een gesprek gestart met 'haar man'. We hebben gesproken over anita die een hele zware operatie heeft gehad. Ze zou op de intensive care liggen en buiten bewustzijn zijn, een long weggesneden, haar hart stil gezet enzovoorts. Op hetzelfde moment is mijn maat (en een goede vriend van anita) daar langs gegaan. Je zou verwachten dat haar man peter daar achter de pc zit. Maar zoals wij al vermoedden: wie zit er (onder naam van haar man) te msnnen? anita zelf!

is lullig voor alle (en dat zijn er een berg) betrokkenen, maar een bezoekje langs een zorg instelling kan geen kwaad voor d'r

is maar 1 remedie voor,,,terug sturen naar waar dat waardeloze

stuk secreet,,,sorry voor de text,,,,,vandaan komt.

als je in je fam jonge mensen hebt verloren en de ellende

heb gezien,zou ik dit stuk schorum met liefde uit

de weg ruimen.

ton.

origineel gepost door TonSR

is maar 1 remedie voor,,,terug sturen naar waar dat waardeloze

stuk secreet,,,sorry voor de text,,,,,vandaan komt.

als je in je fam jonge mensen hebt verloren en de ellende

heb gezien,zou ik dit stuk schorum met liefde uit

de weg ruimen.

ton.

:thumbup Ben ik met je eens..

Ik heb ook meerdere naasten verloren aan de verschrikkelijke ziekte en vind het niet echt tof als je ermee gaat spotten..

Ik praat het niet goed, maar dat mens is gewoon ziek. Wel een walgelijke manier van aandacht vragen.

is dat dat gigantisch dikke wijf? dan zit ze ook zielig te doen op o.a. midlands forum.

rijd met een zilver pontiac busje

JAA, die zat ook al zielig te doen op midlands.

ik moet altyd lachen om zulke mensen, ik geloof namelijk nooit dat een automeeting je ideale beeld is voordat je doodgaat. zodra zulke zich aanmelden vind ik ze al een ASW (Attention Seeking W.hore)

origineel gepost door Maartuh

Is dit hier al bekend?

Ik weet niet of we hier in het verleden al een bezoekje van haar hebben gehad, maar zo niet dan is het iniedergeval smakelijk leesvoer...

:agentmaarten, wat doe jij op die pagina?

:vertag

hoi, was gisteren bij gjtuning en heb jullie wagen erg mooi gevonden, tis hellaas lastig om in een rolstoel alles te bewonderen en had al even gelopen zonder rolstoel dus kon niet helemaal alles bewonderen. Maar wat ik zag toppie. Begin langzaam het merk opel te waarderen als corvette fan.

ik snap niet dat er aan dat stuk onbenul van een wijf

zoveel aandacht wordt besteed,dat stuk schorum moet maar verdwijnen

naar waar ze van daan komt

ben ook van mening dat dit topic maar gesloten moet worden

deze lijkepikker is hier alleen maar vervuiling.

tonsr.

origineel gepost door boyanka

origineel gepost door Maartuh

Is dit hier al bekend?

:agentmaarten, wat doe jij op die pagina?

Ach je komt wel eens ergens :)

Maar kheb geen amerikaan erbij hoor haha Manta is al duur genoeg :D

hmm

dat die gasten met de corvette's daar geweest waren weet ik nog wel, wilde toen ook mee maar had geen tijd, doe wel vaker van die ritjes met zieke kinderen enzo ( als je ze dan ziet glunderen )

ben zelf ook nog hcc lid aangezien mijn vader en ik nog een aantal corvette's hebben staan...

maaruh, dit is gewoon :thumbdown:thumbdown:puke

Terug
Naar boven