• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!!

Ik ben eigenlijk op zoek naar foto's of een linkje ofzo van een zilveren astra G Coupé met OPC bumper, en donkergrijze BBS CK velgen. Ik kwam hem gisteren tegenmoet toen ik net aan kwam, heb dus geen foto's kunnen maken, maar ooo wat was die mooi zeg:angel

in de categorie kadett e heeft de grijze met het geruitte leer gewonnen

en de categorie astra g een smetteloze opc in de kleur blauw

heb beide categorieen zelf gejureerd

Gefeliciteerd ermee!:thumbup

Minpunt nog steeds:thumbdown dat de eendags vliegen met de prijzen gaan slepen terwijl de weekend gangers mooi het na kijken hebben!!! ik vind dat niet kunnen.

Originally posted by nova....

Minpunt nog steeds:thumbdown dat de eendags vliegen met de prijzen gaan slepen terwijl de weekend gangers mooi het na kijken hebben!!! ik vind dat niet kunnen.

Vandaar dat ik dit jaar niks heb gewonnen hahaha

Het is natuurlijk ook zo dat niet iedereen een heel weekend kan blijven dus vindt het zelf onzin om die mensen te weren met show en shine :vertag

origineel gepost door PORE

Het is natuurlijk ook zo dat niet iedereen een heel weekend kan blijven dus vindt het zelf onzin om die mensen te weren met show en shine :vertag

Nix gewonnen had dan ook een heel weekend gekomen:P

volgend jaar;)

Was weer een zeer leuke meeting!!! :thumbup

Vele oude bekenden weer gesproken en had de hele dag gekriebbel in de buik!!:D

De handen jeuken......misschien ooit weer eens,,,,:hmmz;)

En @ Pore: tanx kerel! Was een topdag!:thumbup

Luuk heeft al wat verdeelbakken versleten en is wat voorzichtiger met deze. Hij besloot dus om op zaterdag voor de allereerste keer eens mee te sprinten maar voor alle zekerheid met de 4x4 uit. Later die middag zat een vacuumklepje verstopt (of defect) wat waarschijnlijk die knal veroorzaakte omdat de dumpvalve niet meer afblies.

Zondag heeft hij besloten om gewoon met 4x4 te rijden en met dat eenweg klepje ertussenuit omdat we geen andere bij hadden.

Originally posted by kadett4x4

wat gebeurde er eigenlijk met die grijze cali turbo, met de sprint.

trok op, rook van de voorwielen en een klap, reed toen rustig verder.

was er later weer bij, trok toen wel op 4 wielen.

groeten.

origineel gepost door PORE

onzin over die eensdags vliegen, die betalen ook gewoon entree en verdienen net zo erg om een prijs te halen.

@ pore.. je bent gewoon over je top hee man.;) wil btw nog een prijzenkast kopen, die van mij is te klein geworden... :jerry:jerry:P

striptease ?

Dammit heb ik dat weer gemist.

Volgend jaar kom ik zekers hele weekend.

Wie was eigenlijk die blauwe Corsa A met sprinten

was een snel A'tje

Greetz,

Bear79

(ps Arjen, je zag er zondag wel heel slecht uit!! haaa)

Ga er denk volgend jaar ook heen, lijkt me wel mooi..

Zie alleen veel Omega A op achtergrond steeds, maar heeft niemand een beetje fotos ?? :P

Gr.

origineel gepost door Bear79

was een snel A'tje

Welke bedoelje.. deze :

all_am_weekend_07_008.jpg

of deze

IMG00004-20100605-1753.jpg

de bovenste is van Friso Maas en de onderste is van mij. king:

Hallo,

Ook ik was op deze geweldige Opelmeeting. Jammer maar helaas heb ik daar mijn fototoestel verloren. Wil degene die hem heeft gevonden aub. contact met mij opnemen want er staan heel wat vakantieherinneringen op van de kinderen.

Alvast bedankt !

Koen Manta B Club Hageland

origineel gepost door pastry

origineel gepost door Bear79

was een snel A'tje

of deze

IMG00004-20100605-1753.jpg

de bovenste is van Friso Maas en de onderste is van mij. king:

whahaha...

achter jou stond ik zaterdag te wachten aan het einde van de sprintbaan :P

origineel gepost door dqp-sammy

Ben net terug van de meeting.

Was weer ens perfekt , vele mooie autos.

Heb wel een minpunt aantemerken.

Vond het en beetje raar dat en opelteam vergeet en zo bekend model als de commodore, het bestaan immers 3 modellen, de A-B+C, op de lijst te zetten.

Ook waren er maar wenige op het treffen maar nog minder admiral en die stonden er wel op.

Zo krijgt dan ieder admiral en kadett a en prijs omdat er maar 3 of minder per type er zijn en en auto waar heel veel werk in gestoken is en waar ontzettend veel andacht voor was, zodat ik me heb laten overhalen bij show en shine me te maken heeft geen kans ook hebben de juryleden meer dan 3 uur tijd om ernaa te kijken.

Koop ik volgend jaar maar en corsa C , koop bij ebay voor 200 € en paar megasuperbumpers, laat ze ergens spuiten , ergens airbrush opzetten , heb geen werk en haal nog en prijs omdat er in mijn kategorie maar 3 autos zijn , maar ze er wel opstaan.

Maar voor de rest heel veel mooie oldies, leuke sfeer, volgend jaar weer maar wel met en corsatje.

Die word dan wel nooit niet 37jaar oud maar staat wel op de lijst.

Gr. Peter

we hadden 138 bekers,maar dit blijf je altijd houden je kan niet voor alle types een klasse maken.

ik kijk altijd met de jaren in welke klasse veel animo is,bij de comodore is dat nooit veel,dus ga ik er niet steeds drie neer zetten,vandaar.

zo alles is weer opgeruimd,en het veld is weer leeg:o nu ben ik aan het rusten op de camping:Pwel nodig ook pppfff ben verot!!!!!!!!!!!!

maar we kunnen terug kijken op een super mooi sevenum met mooi weer en mooie sprints,en mooie auto's bij show en shine.

met onze auto''meegerekend waren er 1050 auto's op drie dagen:thumbup:thumbup:thumbup

de spint komt natuurlijk volgend jaar weer terug,altijd mooi om te zien.

ik kan geen sptinttijden neerzetten omdat ik op camping zit en deze niet bij de hand heb.

maar op naar sevenum 2011 zou ik zeggen.

verder wil ik iedereen bedanken die meegelopen heeft van keumeesteer tot barman!!! joingen en meiden toppie gewerkt.

gr john

Terug
Naar boven