• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!!

origineel gepost door a-manta-turbo

ik ben er dit jaar ook weer bij dit jaar niet met de opc maar met de manta turbo

Heb je misschien die leren Calibra deurpanelen nog liggen die een tijd terug nog in een hele mooie staat waren zonder bolgetrokken bekleding op de armsteunen, zo ja is €50 een leuke prijs en zou je die dan mee kunnen nemen?

origineel gepost door Big Sexy

kijk john, goeie berichten!!!!

hoorden het al op Meerhout, toen je met ons kwam babbelen. dacht hou het maar even stil, voordat het dadelijk nog afgeblazen wordt door de gemeente....

maar wordt weer als vanouds gezellig!

de sprintweg is tevens opnieuw geasfalteerd dus in betere conditie als "vroegah"

ja je weet het altijd he,dit soort aanvragen duurd altijd lang pffff:D:D

origineel gepost door InjectTheVenom

origineel gepost door a-manta-turbo

ik ben er dit jaar ook weer bij dit jaar niet met de opc maar met de manta turbo

Heb je misschien die leren Calibra deurpanelen nog liggen die een tijd terug nog in een hele mooie staat waren zonder bolgetrokken bekleding op de armsteunen, zo ja is €50 een leuke prijs en zou je die dan mee kunnen nemen?

ik zal ze mee nemen kun je kijken of het wat voor je is

Ook zeker weer het hele weekend aanwezig .

Zal zoals nu lijkt met een grote delegatie van Opel Styling Club aanwezig zijn;)

origineel gepost door Opelkees

ik ben er ook weer bij met de Olde Opels,:thumbup

een heel weekend, of een dag weet ik nog niet zeker

hey kees jij hoord er gewoon het hele weekend er bij te wezen hoor :thumbup:thumbup:thumbup

origineel gepost door nova....

Echt een mooi bericht dat er weer gesprint kan worden .... hulde aan de burgermeester:jerry

ja mooi het:P:P:thumbup:thumbup

maar hulde aan peter poot van de kadett c club nederland die baanbrekend werk op dit gebeid heeft gedaan:thumbup:thumbup

in deze klasses wordt er gereden.

sprint 2010 sevenum

Sprint tot en met 1600cc

Sprint tot en met 2000cc

Sprint boven 2000cc

Sprint turbo, lachgas,compressor

Sprint dames klasse

Terug
Naar boven