• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!!

klasseindeling2010doc2.jpg

origineel gepost door js 400

origineel gepost door MisterGSi

word die sprint gehouden op de weg die aan de ingang van het terrein zit? met al die bomen langs de kant en die s-bocht aan het eind???

wel apart dat de gemeente dat goed vind eigenlijk ;)

ik heb wel echt super zin!!!!! kan echt niet wachten. maar het schiet al op :D

:jerry

bomen??? nee een stuk verder hoor.

en we hebben daar altijd gesprint,tot dat een er een film uitkwam en de boelk voor ons verziekt werd:fy1:fy1:fy1 omdat die dachten dat ze op strrat konden racen.

oke. ben benieuwd. ;)

nog een paar dagen :D kan niet wachten. :jerry

van de week nog ff wat dingen spuiten en dan is ie er klaar voor hoop ik :D

origineel gepost door Rayz25

Mmmm wil ook wel komen maar denk dat mijn uitlaat systeem niet op tijd binnen is :swear

omgomg

zonder uitlaat kan je ook komen hoor,kan je gelijk meedoen aan het hartste uitlaatgeluid:P:P

origineel gepost door Rayz25

Mmmm wil ook wel komen maar denk dat mijn uitlaat systeem niet op tijd binnen is :swear

omgomg

ja als dat een foto van jezelf op je avatar is, moet je zeker komen en jou tentje naast die van mij zetten... :jerry

Volgende week is het al zover zie ik. Wil ook even gaan kijken, wel weer paar jaartjes geleden en is tenslotte vlakbij waar ik vandaan kom. Is het makkelijk te regelen mocht je nog willen overnachten op locatie? Of hoe zijn de ervaringen?

Grtz HK

je kan gewoon komen aanrijden en betalen aan de poort en dan hele weekend je tentje/caravan of vouwwagen neerzetten .. zit allemaal bij de prijs inbegrepen hihi

je hoeft dus ook niet te reserveren of iets dergelijks...

en ervaringen ja ik vind het super gezellie daar (maja ik ben bevooroordeeld als bestuurs- en gewoon lid van opn hihi)

het is een groot veld met genoeg ruime vakken voor iedereen we komen er elk jaar weer 1000 autos kwijt met nog wel wat ruimte over :P er zijn toiletten en douchewagens en drinken en ontbijt in de hal en er staat een frietkar dus goed geregeld vind ik zelf hihi

origineel gepost door biancaatje

het is een groot veld met genoeg ruime vakken voor iedereen we komen er elk jaar weer 1000 autos kwijt met nog wel wat ruimte over :P er zijn toiletten en douchewagens en drinken en ontbijt in de hal en er staat een frietkar dus goed geregeld vind ik zelf hihi

Nix aan toe te voegen .. gewoon een super geiles treffen :thumbup

Terug
Naar boven