• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!!

ik wil zondags wel komen kijken, kan dat gewoon, 1 dag? En waar is het eigenlijk precies, en wat kost het? Is daar ook onderdelenbeurs?

Nou een hoop vragen maarja, hopelijk zien we ons dan zondagking:

ja ik kom zonder auto, duurt denk nog wel 1 of 2 jaar voordat mijn eigen opel af is:P:P

gelukkig is sevenum lekker dichtbij voor me, staat het aangegeven waar je heen moet rijden, of is er ook een adres wat ik in de aliali kan zetten?

he adres voor in de aliali kan zetten is manege d'n umswing schorfvenweg1 596 PJ Kronenberg (gemeente sevenum)

we zetten wel bordjes neer maar worden vaak weggehaald

we hebben idd 10 euro entree incl auto wat lopend is weet ik zo niet uit mijn hoofd

er is op een soort marktplein diverse stands geregeld van losse verkoop tot wes tuning en spider design met airbrush en zandstralen..

ook vind je hier en daar op het terrein gewoon de bezoekers die wat te verkopen hebben..

ja dit hopen wijook idd voorspellin zijn nog nie ech lekker al zeggen ze wel minder regen als gister...maar ja we willen natuurlijk gewoon helemaal geen regen... gewoon lekker zonnetje en graadje of 25

Wij zijn er zo goed als zeker ook weer bij...alleen niet met de Manta dit keer maar met de Calibra.

leuk man dat je er ook weer bij bent:thumbup:thumbup:thumbup

wij gaan morgen naar sevenum toe om de boel op te bouwen,en zitten nu nog uit te rusten na de meeting vanborculu,die ook super geslaagd was:thumbup:thumbup

dus kom alle gezellig langs op sevenum zou,en fest mee natuurlijk.

en de sprint is weer terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk 200m in verschillende klassen zodat ioedereen kans maakt!!!!!!!!!!!!!

ook hier hebben we er zin in

de auto stat gepoetst klaar en de aanhanger is al geladen

zullen samen met de leden van olde opels aanwezig zijn

Ik ben er ook weer bij, voor de 9de x dit jaar.

i500 staat nu bij de spuiter, voorbumper en zijdeur van een nieuw laagje voorzien, aangezien deze gekrast waren, donderdagavond weer opbouwen, en vrijdagavond poetsen:) zodat we zaterdag morgen die kant op komen, met een mooie groep:angel

Ps: Het is vaak dat het gras vrij lang is, kunnen jullie misschien bij de eigenaar van het terrein aangeven dat het gemaaid wordt?

origineel gepost door johani500driver

i500 staat nu bij de spuiter, voorbumper en zijdeur van een nieuw laagje voorzien, aangezien deze gekrast waren, donderdagavond weer opbouwen, en vrijdagavond poetsen:) zodat we zaterdag morgen die kant op komen, met een mooie groep:angel

Ps: Het is vaak dat het gras vrij lang is, kunnen jullie misschien bij de eigenaar van het terrein aangeven dat het gemaaid wordt?

als ze dan het gras maaien moeten ze het ook wel opruimen, anders zit de hele auto onder het losse gras.... ;)

de weersvoorspellingen zijn goed

:jerry

vandaag gaan er al paar vrijwilligers heen dus zal wel goed komen met da maaien

en normaal rijden ze er achter aan met zo'n opruimding..

het weer gaat helemaal goed komen dit weekend...

origineel gepost door johani500driver

langgras is nooit erg.... dat zie je de stoeprand schade van mijn velgen niet ... hihihi:jerry

jaa tuulijk is er op zondag nog veel te bekijken de mensen die hun spullen inpakken om naaar huis te gaan hahahaha nee geintje.. het duurt tot zondag na de prijsuitreiking dus zullen nog genoeg opels stands sprints enzo te zien zijn

Terug
Naar boven