• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Oproep : OP-COM en Tech2 eigenaren meld u zich!

Het lezen van "Het grote 'iemand-met-opcom-in-de-buurt?" topic bracht mij op een idee.

Om in plaats van een groot topic te maken, waarom niet een Google map met alle uitlees locaties in 1 overzicht ?

Ik heb hier een google map gemaakt, als je intresse hebt om hier in opgenomen te worden,

stuur even een PM dan zet ik je er zo snel mogelijk in of beter nog : stuur het verzoek effe via deze site > http://tinyurl.com/uitleeslocatie" onclick="window.open(this.href);return false;

Kies voor "Uitlees locatie mutatie"

Vanwege de vele aanvragen is het anders niet meer te verwerken :)

Mocht je een vergoeding vragen voor uitlezen, geef dit door dan komt dit er bij te staan.

https://mapsengine.google.com/map/viewer?mid=zA2Ve6zZdO40.kw6GaNQ8bGss" onclick="window.open(this.href);return false;

Om het vinden van de juiste scantool makkerlijker te maken, heb ik de locaties met kleuren aangegeven wat op basis van wat iemand heeft

Kleuren legenda :

Donkerblauw : Tech2 en OP-COM

Rood : Tech2, OP-COM en ander speciaal uitlees apparatuur

Lichtblauw : Alleen OP-COM

Grijs : Alleen Tech2

Geel : OP-COM en overige scantools

Als er nog opmerkingen of suggesties zijn, laat maar horen.

Edit : heb de lijst met toevoegingen verwijderd, anders staat de hele pagina vol met namen.

Terug
Naar boven