• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OPROEP: Post je sloop!

Zag dat je Bart als code oranje had geplaatst, is toch wel echt een code groen hoor ;) (mag gewoon zonder begeleiding je ding doen nl, alleen zou ik me wel als nieuwkomer eerst even melden).

Waar ik goede ervaringen heb, en zijn ook niet te beroerd om te helpen als je ergens eens niet uit komt.

en in overleg mag je mee het terrein op.

Auto demontage bedrijf Franken

Heimolendreef 36A,

4715 TC Rucphen, NB, Nederland

http://www.autodemontagefranken.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Tel: +31 (0) 165-341913

Rood: alleen onderdelen op aanvraag (in overleg mag (kan) je mee het terrein op)

De openingstijden zijn:

Maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 18:00 uur

Pauze van 12:15 uur tot 13:00 uur

Zaterdag van 8:30 uur tot 12:30 uur

Zon- en feestdagen zijn wij gesloten.

Van Zutphen Udenseweg 5 te Veghel.

Na melden mag je zelf op terrein demonteren, groot terrein, auto's staan enigzins op merk gerangschikt in gras 1 hoog dus kun je relatief veilig schroeven. Hanteren nette prijzen is mijn ervaring.

Kijk, er worden zelfs al slopen dubbel genoemd.

Kaart loopt lekker vol. In Limburg en Noord-Noord-Holland geen slopen? :jerry

demontagebedrijf van olst

Hullerweg 126, 8071 RP Nunspeet

ik loop meestal gewoon het terrein op om te kijken of ze wat leuks hebben, maar als je iets specifieks zoekt kun je beter ff melden en vragen of er wat ligt.

zelf demonteren, en ze willen wel ff helpen met de shovel een auto optillen en op velgen neerleggen ofzo al;s je wat ruimte nodig hebt.

en niet te duur, zeker als ze je vaker zien willen ze je wel matsen met kleine dingen

Terug
Naar boven