• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opslag kwijt

Ziet er dan toch al weer wat positiever uit. :thumb

Grappig trouwens, ik heb ook een CC 16klepper met kenteken LT... :)

FF een update.

Na 2 familie's verhuizen .... 260m² :shock: , had ik weer even tijd voor het hobby gedeelte, heb helaas geen onderdak kunnen vinden voor de opels maar er was wil een vriend van mij zo vriendelijk om zijn achtertuin als opslag aan te bieden en hij heeft zelfs zijn dag opgeopper om het hele spul te vervoeren want ik heb helaas alleen maar rijbewijs B.

Gelukkig hebben we tussen de rgenbuien gisteren toch nog wat foto's kunnen schieten

De A-Monza klaar gemaakt voor vervoer:

Foto-GBZOB6SM.jpg

Helaas lagen er wat onderdelen (oa; de boubine) al in de opslag en kon de A-Monza niet gestart worden, dus hebben we met een slechte lier en wat spierballen het kreng er uiteindelijk op gekregen

Foto-4IBHOLVD.jpg

Hier even van voren geschoten

Foto-TCMPQ4F4.jpg

De A2-Monza hadden we er zo op, want dat was starten en lopen

Foto-UC3JBKFZ.jpg

Hier de gouden rakker van achteren gezien

Foto-QFBLQR6E.jpg

En als laatste was het karkas van de Manta aan de beurt, ... hier nog op de oude plek

Foto-6IKVE6YP.jpg

En deze kan zo als een kruiwagen afgeladen worden

Foto-WGDHIUEX.jpg

garage bijna leeg ..... wat een ruimte he'

Foto-7BDQ7JGC.jpg

En nog een aanhangertje met oud ijzer in de bijgarage:

Foto-LQITANWO.jpg

En nu maar hopen dat ik weer een geschikte plek terug vind.

FF een update.

Na 2 familie's verhuizen .... 260m² :shock: , had ik weer even tijd voor het hobby gedeelte, heb helaas geen onderdak kunnen vinden voor de opels maar er was wil een vriend van mij zo vriendelijk om zijn achtertuin als opslag aan te bieden en hij heeft zelfs zijn dag opgeopper om het hele spul te vervoeren want ik heb helaas alleen maar rijbewijs B.

Gelukkig hebben we tussen de rgenbuien gisteren toch nog wat foto's kunnen schieten

De A-Monza klaar gemaakt voor vervoer:

Foto-GBZOB6SM.jpg

Helaas lagen er wat onderdelen (oa; de boubine) al in de opslag en kon de A-Monza niet gestart worden, dus hebben we met een slechte lier en wat spierballen het kreng er uiteindelijk op gekregen

Foto-4IBHOLVD.jpg

Hier even van voren geschoten

Foto-TCMPQ4F4.jpg

De A2-Monza hadden we er zo op, want dat was starten en lopen

Foto-UC3JBKFZ.jpg

Hier de gouden rakker van achteren gezien

Foto-QFBLQR6E.jpg

En als laatste was het karkas van de Manta aan de beurt, ... hier nog op de oude plek

Foto-6IKVE6YP.jpg

En deze kan zo als een kruiwagen afgeladen worden

Foto-WGDHIUEX.jpg

garage bijna leeg ..... wat een ruimte he'

Foto-7BDQ7JGC.jpg

En nog een aanhangertje met oud ijzer in de bijgarage:

Foto-LQITANWO.jpg

En nu maar hopen dat ik weer een geschikte plek terug vind.

monza A en B ????

dacht dat jij wel beter wist :D

om verwarring te voorkomen, is aanduiden met monza A1 en A2 wat beter misschien. ;)

toch mooi dat je een maat hebt die je helpen kan.

en dat ruimte gebrek... ai.. wat zullen velen dat kennen, enkel de manier waarop...

succes verder

monza A en B ????

om verwarring te voorkomen, is aanduiden met monza A1 en A2 wat beter misschien. ;)

en dat ruimte gebrek... ai.. wat zullen velen dat kennen, enkel de manier waarop...

succes verder

@Ghanz wrote:monza A en B ????

succes verder

Oeps ..... manta/monza ff door de war :jerry A2 natuurlijk

Oja en nog gefelicieteerd met de kleine nog he' ... door de omstandigheden hier ff ontschoten :afro

@Ghanz wrote:monza A en B ????

succes verder

Oeps ..... manta/monza ff door de war :jerry A2 natuurlijk

Oja en nog gefelicieteerd met de kleine nog he' ... door de omstandigheden hier ff ontschoten :afro

@jomanta wrote:

begrijpelijk jo.

de beschuiten zijn inmiddels wel op hoor, maar in iedergeval bedankt :thumbup

mooi dat de monza`s a1 en a2 :Pnu een plekje weer hebben.

Terug
Naar boven