• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opties voor de CD70?

[rquote=1880868&tid=143679&author=speaker]Bas bas bas...

Je kan gewoon een high/low converter achter op de radio aansluiten , dan heb je een output voor de versterker !!

[/rquote]

Heb je wel eens het verschil gehoord tussen een goede low level output of er 1 met een converter high/low.

Schrikbarend slecht!!:thumbdown

Want wat er gebeurd, is dat je low level gaat versterken met enige vervorming (door je eindtrap), die je daarna weer terug gaat converteren naar low level.

Dat wil je niet horen, en zeker niet meten!!!:thumbdown

Dat zijn van die noodoplossingen....

Weet je waar dat leuk voor is, voor een subwoofer output.

Daar hoor je die vreemde vervormingen toch niet, maar zeker niet voor kick/mid/high output gebruiken.

Maak gewoon een low level output op je radio.....:thumbup

Low level zit op de ingang van je eindversterkers in je radio.

[rquote=1880868&tid=143679&author=speaker]Bas bas bas...

Je kan gewoon een high/low converter achter op de radio aansluiten , dan heb je een output voor de versterker !!

[/rquote]

Heb je wel eens het verschil gehoord tussen een goede low level output of er 1 met een converter high/low.

Schrikbarend slecht!!:thumbdown

Want wat er gebeurd, is dat je low level gaat versterken met enige vervorming (door je eindtrap), die je daarna weer terug gaat converteren naar low level.

Dat wil je niet horen, en zeker niet meten!!!:thumbdown

Dat zijn van die noodoplossingen....

Weet je waar dat leuk voor is, voor een subwoofer output.

Daar hoor je die vreemde vervormingen toch niet, maar zeker niet voor kick/mid/high output gebruiken.

Maak gewoon een low level output op je radio.....:thumbup

Low level zit op de ingang van je eindversterkers in je radio.

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen low level en converter high/low. Is dat low level gewoon een draad met tulp aansluitingen? En met een dvd90 kan je dan ook films bekijken?

@chrisvo ik heb me laten vertellen dat erbij sommige modellen Harman Kardon speakers in zitten, en ik denk dat ik die ook heb, volgens mij heb ik een elegance. Er zit bij ook zon goed geluid in.

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen low level en converter high/low. Is dat low level gewoon een draad met tulp aansluitingen? En met een dvd90 kan je dan ook films bekijken?

@chrisvo ik heb me laten vertellen dat erbij sommige modellen Harman Kardon speakers in zitten, en ik denk dat ik die ook heb, volgens mij heb ik een elegance. Er zit bij ook zon goed geluid in.

[rquote=1882734&tid=143679&author=andre1058]Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen low level en converter high/low. Is dat low level gewoon een draad met tulp aansluitingen? En met een dvd90 kan je dan ook films bekijken?

@chrisvo ik heb me laten vertellen dat erbij sommige modellen Harman Kardon speakers in zitten, en ik denk dat ik die ook heb, volgens mij heb ik een elegance. Er zit bij ook zon goed geluid in.[/rquote]

Ik niet, maar heb een DVD90 er in en zonder aanpassingen kun je daar geen films op kijken. Heb een elegance uitvoering maar of daar harmann Kardon speakers in zitten weet ik niet. Heb echter niks te klagen over het geluid.

Safe driving Jurgen.

[rquote=1882734&tid=143679&author=andre1058]Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen low level en converter high/low. Is dat low level gewoon een draad met tulp aansluitingen? En met een dvd90 kan je dan ook films bekijken?

@chrisvo ik heb me laten vertellen dat erbij sommige modellen Harman Kardon speakers in zitten, en ik denk dat ik die ook heb, volgens mij heb ik een elegance. Er zit bij ook zon goed geluid in.[/rquote]

Ik niet, maar heb een DVD90 er in en zonder aanpassingen kun je daar geen films op kijken. Heb een elegance uitvoering maar of daar harmann Kardon speakers in zitten weet ik niet. Heb echter niks te klagen over het geluid.

Safe driving Jurgen.

[rquote=1882735&tid=143679&author=speaker]Caliber maakt voor jan L*L zulke dingen ?![/rquote]

Ja precies , die zijn ook voor een jan L*L. Goedkope oliebol oplossing, om toch een tulp uitgang te creeren.

Goedkope knaken versterkers hebben die optie ook...

Tis maar waar je voor kiest.

Als je geluid kwaliteit toch niet belangrijk vind kun je die er tussen zetten ja...en gelijk maar met een B versterker als Caliber Suc6 :sleeping

Was maar ter info hoor, no hard feelings

[rquote=1882735&tid=143679&author=speaker]Caliber maakt voor jan L*L zulke dingen ?![/rquote]

Ja precies , die zijn ook voor een jan L*L. Goedkope oliebol oplossing, om toch een tulp uitgang te creeren.

Goedkope knaken versterkers hebben die optie ook...

Tis maar waar je voor kiest.

Als je geluid kwaliteit toch niet belangrijk vind kun je die er tussen zetten ja...en gelijk maar met een B versterker als Caliber Suc6 :sleeping

Was maar ter info hoor, no hard feelings

Terug
Naar boven