• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opties voor de CD70?

voor de eindversterker, zie deze link.

4 condensatoren 220nf zoals bij de ncdr... line out hoeft je namelijk niet te selecteren als bron.

En de voorversterker word geregeld door je volume regelaar.

Dit is een voorbeeld van de NCDR radio

Line1.jpg

ALs ik weet wat voor een eindversterk er in zit kan ik je wel uitleggen hoe dat te doen bij de CD70 of DVD90.

Geen probleem:thumbup

voor de eindversterker, zie deze link.

4 condensatoren 220nf zoals bij de ncdr... line out hoeft je namelijk niet te selecteren als bron.

En de voorversterker word geregeld door je volume regelaar.

Dit is een voorbeeld van de NCDR radio

Line1.jpg

ALs ik weet wat voor een eindversterk er in zit kan ik je wel uitleggen hoe dat te doen bij de CD70 of DVD90.

Geen probleem:thumbup

[rquote=1882563&tid=143679&author=baboe]hoi ik had hier voor zoon ground zero weet ik veel 1 van de zwaarste kostte 470 euro in een kast maar deze doet echt niet onder hoor bij deze pioneer woofer zit boven dien een versterker bij ingebouwd ik vind et erg goed klinken de bass komt er gewoon boven uit hoor en vanuit binnen regelbaar super ding en hij zit gewoon in et achterwiel[/rquote]

Past de krik er dan ook nog in?

[rquote=1882563&tid=143679&author=baboe]hoi ik had hier voor zoon ground zero weet ik veel 1 van de zwaarste kostte 470 euro in een kast maar deze doet echt niet onder hoor bij deze pioneer woofer zit boven dien een versterker bij ingebouwd ik vind et erg goed klinken de bass komt er gewoon boven uit hoor en vanuit binnen regelbaar super ding en hij zit gewoon in et achterwiel[/rquote]

Past de krik er dan ook nog in?

[rquote=1883478&tid=143679&author=timdrost91]thnks afterburner27 eindelijk iemand die het goed en duidelijk uit kan leggen hoe het moet!

[/rquote]

Dit kan veel netter hoor, maar dit voorbeeld heb ik van een duitse site afgehaald.

Ik zelf zal dit zo nooit doen. Ik gebruikt altijd losse printjes om externe componenten te plaatsen, en afgeschermde coax om het aan te sluiten..

Als iemand mij het typenummer van de eindversterker kan geven die in de CD70 zit, en eventueel een foto van de achterkant. Dan laat ik wel zien hoe je het aan moet sluiten..

[rquote=1883478&tid=143679&author=timdrost91]thnks afterburner27 eindelijk iemand die het goed en duidelijk uit kan leggen hoe het moet!

[/rquote]

Dit kan veel netter hoor, maar dit voorbeeld heb ik van een duitse site afgehaald.

Ik zelf zal dit zo nooit doen. Ik gebruikt altijd losse printjes om externe componenten te plaatsen, en afgeschermde coax om het aan te sluiten..

Als iemand mij het typenummer van de eindversterker kan geven die in de CD70 zit, en eventueel een foto van de achterkant. Dan laat ik wel zien hoe je het aan moet sluiten..

mijn auto staat op het moment bij de garage miss is er iemand anders die de gegevens van de eindversterker van de cd70 even kan plaatsen op het forum en anders moet ik ff geduld hebben.

mijn auto staat op het moment bij de garage miss is er iemand anders die de gegevens van de eindversterker van de cd70 even kan plaatsen op het forum en anders moet ik ff geduld hebben.

Terug
Naar boven