• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

orginele hoogte c-kadett

beetje late reactie maar ik heb het net ff gemeten, kom op 31.5 zou betekenen dat ie ongeveer 5.5 verlaagd is.

ben alleen vergeten om mn speling vanaf mn band op te meten dus weet nogsteeds niet hoeveel verder die kan zakken :angel

gok wel een cm of 4/5 extra nog :agent

maar zit ook te denken om een schroefset te laten maken zodat ik zelf de controle over de uiteindelijke hoogte heb, dit omdat ik hem vrij kort op mn scherm wil hebben en een veerset mischien niet nauwkeurig genoeg is :angel

ik hou jullie op de hoogte

Schroefset kan, mijn coupe heeft gele korte koni's en -100 mantzel veren ding is goed laag en veel lager kan het ook eigenlijk niet denk ik (uitlaat schraapt nu al bij de minste of geringste wegverkanteling)..

Schroefset kan, mijn coupe heeft gele korte koni's en -100 mantzel veren ding is goed laag en veel lager kan het ook eigenlijk niet denk ik (uitlaat schraapt nu al bij de minste of geringste wegverkanteling)..

Een schroefset voor een C kadett is niet zo 1,2,3 leverbaar. Ik geloof dat KW ze op maat maakt maar dan ben je niet onder de 2000 euro klaar.

Dan krijg je dus zon set:

viewtopic.php?f=65&t=157624

Ik rijd zelf ook met geperste veren tot -80 en korte gele koni's. Met 13 inch en redelijk hoge banden is dit volgens mij vrienden, vriendin en ouders eigenlijk niet rijdbaar :thumb

Een schroefset voor een C kadett is niet zo 1,2,3 leverbaar. Ik geloof dat KW ze op maat maakt maar dan ben je niet onder de 2000 euro klaar.

Dan krijg je dus zon set:

viewtopic.php?f=65&t=157624

Ik rijd zelf ook met geperste veren tot -80 en korte gele koni's. Met 13 inch en redelijk hoge banden is dit volgens mij vrienden, vriendin en ouders eigenlijk niet rijdbaar :thumb

wat er standaard niet is valt zelf ook te maken :angel ;)

gewoon schroefset van een andere auto erin bakken, hele auto word tog al verbouwd (waarschijnlijk komt er een toyota blok in :jerry )

dus kan er ook "normale" veerpoten eronder zetten als we tog aan het lassen zijn lijkt me? :hmmz

wat er standaard niet is valt zelf ook te maken :angel ;)

gewoon schroefset van een andere auto erin bakken, hele auto word tog al verbouwd (waarschijnlijk komt er een toyota blok in :jerry )

dus kan er ook "normale" veerpoten eronder zetten als we tog aan het lassen zijn lijkt me? :hmmz

heb nu nog niks kwa foto's oid. auto staat nog in de opslag en ben onderdelen aan het verzamelen. waarschijnlijk de zomer/najaar dat ik er pas aan begin.

blokken heb ik al wel voor het uitkiezen king: , alles van toyota wat er bestaat zo'n beetje (en ook power geeft; 4 cilinder tot 6 cilinder twin turbo) die laatste past alleen beetje moeilijk kwa hoogte (hebben we al nagemeten :angel )

heb nu nog niks kwa foto's oid. auto staat nog in de opslag en ben onderdelen aan het verzamelen. waarschijnlijk de zomer/najaar dat ik er pas aan begin.

blokken heb ik al wel voor het uitkiezen king: , alles van toyota wat er bestaat zo'n beetje (en ook power geeft; 4 cilinder tot 6 cilinder twin turbo) die laatste past alleen beetje moeilijk kwa hoogte (hebben we al nagemeten :angel )

Terug
Naar boven