• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Orginele Remus uitlaat voor een Astra g geen verschill?

@StinG wrote:Een remus kopen wil niet meteen zeggen dat je een vette sound hebt.

Ja,mss jaren geleden kon je het wel verwachten ...

Maar denk zelf dat ook hun zich aan de standaard waarden moeten houden.

Erg jammer dat je meteen "de verkoper" de schuld in de schoenen schuift

Wat had die verkoper moeten zeggen dan volgens jou ? :afro

Dat er geen geluid uit kom dat ik voor niks ongeveer 120km heb gereden voor niks :wtf . Dat kon die gast kon tenminst zeggen.

ik vind het wel dieptriest, ik heb 140 euro voor niks uitgegeven!

denk dat het ook de de motor zelf kan ligge, bijvoorbeeld een 1.4 maakt minder geluid dan een 2.0..... of zeg ik nu iets verkeerds????

het verhaal van een stuk rijden gaat alleen op als je een nieuwe uitlaat koopt.

140 euro voor een tussen demper en einddemper is een koopje bij efka nieuw ca 550 euro.

alleen jammer dat het geluid je tegen valt. aan de andere kant ook een voordeel als een verkeerscontrole doen bij een tuning show rijd jij zo van het terrein af

@theunm wrote:het verhaal van een stuk rijden gaat alleen op als je een nieuwe uitlaat koopt.

140 euro voor een tussen demper en einddemper is een koopje bij efka nieuw ca 550 euro.

alleen jammer dat het geluid je tegen valt. aan de andere kant ook een voordeel als een verkeerscontrole doen bij een tuning show rijd jij zo van het terrein af

Haha dat is zo, nieuwprijs van die set is 580euro. Het was al te mooi om waar tezijn. Maar nu heb ik een hele dure uitlaat sierstuk :D .

Ik denk dat ik een katvervanger ga kopen maar ben eerlijk gezegt een beetje bang dat het te luid gaat woorden ;) .

Nou dat valt echt reuze mee..ik heb geen kat, geen middendemper en een remus en het geluid is bij rustig rijden normaal maar hoger in de toeren echt zoooo vet..En lekkere klappen bij overschakelen

@yusufdas wrote:

Dat er geen geluid uit kom dat ik voor niks ongeveer 120km heb gereden voor niks :wtf . Dat kon die gast kon tenminst zeggen.

Heb jij aan die verkoper gevraagd of er een vet geluid uit komt? Als je dat niet gevraagd hebt, hoeft hij dat ook niet te zeggen vind ik.

Hij verkoopt de uitlaat, jij koopt de uitlaat. Hij verkoopt niks slechts. Sterker nog, hij verkoopt een prima ding die uitstekend dempt. Dat het niet is wat jij verwacht, kan de verkoper niet ruiken. Net als dat de verkoper niet kan ruiken dat jij geen research hebt gedaan eerst.

Als ik jou velgen verkoop en je komt er thuis achter dat die dingen aanlopen tegen je wielkasten. Is het dan mijn schuld dat ik niet heb gezegd dat mijn 20" velgen niet onder een Agila passen?

@TedMechanic wrote:@yusufdas wrote:

Heb jij aan die verkoper gevraagd of er een vet geluid uit komt? Als je dat niet gevraagd hebt, hoeft hij dat ook niet te zeggen vind ik.

Hij verkoopt de uitlaat, jij koopt de uitlaat. Hij verkoopt niks slechts. Sterker nog, hij verkoopt een prima ding die uitstekend dempt. Dat het niet is wat jij verwacht, kan de verkoper niet ruiken. Net als dat de verkoper niet kan ruiken dat jij geen research hebt gedaan eerst.

Als ik jou velgen verkoop en je komt er thuis achter dat die dingen aanlopen tegen je wielkasten. Is het dan mijn schuld dat ik niet heb gezegd dat mijn 20" velgen niet onder een Agila passen?

Ik had het niet beter kunnen verwoorden ;)

Geluid valt goed mee hoor bij jou motor.

persoonlijk zou ik de middendemper weg laten.

kan je nov prima mee rijden en je valt niet op voor oom agent

Terug
Naar boven