• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

originele armsteun Opel

Euuhh heeft iemand enig idee of deze armsteun ingebouwd kan worden ipv de af fabriek carckit want ik heb een carckit voor nokia zitten daar zitten:( heb net opel dealer gebeld voor alle zekerheid maar die weten het niet:/

heb hem net gemonteerd, prima ding, idd gewoon van het merk Armster.

was trouwens een drukte van jewelste bij de opel-testdag!

leuk georganiseerd daar in heerenveen! koffie, gebak, hamburgers, erwtensoep, snoep, broodjes, enz, spelletjes en een prijsvraag.

@turbosix wrote:heb hem net gemonteerd, prima ding, idd gewoon van het merk Armster.

leuk georganiseerd daar in heerenveen! koffie, gebak, hamburgers, erwtensoep, snoep, broodjes, enz, spelletjes en een prijsvraag.

ik ben zaterdag ook langs geweest, maar ze hadden die armsteunen nog niet binnen hier bij ons in leiden.

dus moet in de loop van deze week ff lanskomen.

maar wat je zegt, et was wel stervens druk hahaha. maar dat krijg je met gratis acties, daar komen veel nederlanders op af haha

@turbosix wrote:heb hem net gemonteerd, prima ding, idd gewoon van het merk Armster.

leuk georganiseerd daar in heerenveen! koffie, gebak, hamburgers, erwtensoep, snoep, broodjes, enz, spelletjes en een prijsvraag.@jwvanyperen wrote:@jericho

Ik vrees toch dat als jij die "originele Opel"van normaal € 100.00 voor de helft heb gekocht je nergens iets van GM of Opel maar welArmster kan/zal ontdekken op de steun.

Opzich ook niet erg maar zou wel zo netjes zijn als ze het erbij zetten. Bij deze is ook nadeel dat ze nog weleens los willen schieten aan de achterkant/onderkant waar ie aan de consol vastzit.

Ik hoop dat ik me vergis voor je en krijg je wel wat ze beloven hou ons op de hoogte zou ik zeggen en alvast gefeliciteerd ;)

i'l rest my case :sleeping

Dat hadden wij hier niet eens en die armsteun kreeg ik ook niet mee want er zit bij mij een telefoon voorbereiding echt jammer. Ze krijgen dat er niet zomaar uit volgens de monteur:(

ik ben zaterdag ook langs geweest, maar ze hadden die armsteunen nog niet binnen hier bij ons in leiden.

dus moet in de loop van deze week ff lanskomen.

maar wat je zegt, et was wel stervens druk hahaha. maar dat krijg je met gratis acties, daar komen veel nederlanders op af haha

Wij hebben bij OPC Nienhaus een Irmscher armsteun opgehaald en gemonteerd.

In de zafira had ik namelijk ook een armsteun (orgineel GM) welke in / aan de stoel vastzat en in en jaar tijd heb ik er daar zeker 5 van versleten door asjes die steeds afbraken.

Deze van Irmscher is qua kleur leer identiek aan die van de lederen cosmo stoelen, het plastic is op de foto nog wat zwart, dat is omdat ik deze helemaal in de trim restorer heb gezet tijdens montage.

P1140307.jpg

P1140308.jpg

P1140309.jpg

P1140310.jpg

Ik heb de steun niet helemaal volgens de voorschriften gemonteerd omdat ik nog wel graag een klein opbergbakje wilde houden aan de achterzijde.

Inmiddels rijdt ik er sinds eind augustus al mee rondt en hij bevalt uitermate prima !

Overigens vindt ik deze ook een heel stuk netter, als was het maar omdat je geen enkel schroefgaatje ziet zitten.

leuk georganiseerd daar in heerenveen! koffie, gebak, hamburgers, erwtensoep, snoep, broodjes, enz, spelletjes en een prijsvraag.@jwvanyperen wrote:@jericho

Ik vrees toch dat als jij die "originele Opel"van normaal € 100.00 voor de helft heb gekocht je nergens iets van GM of Opel maar welArmster kan/zal ontdekken op de steun.

Opzich ook niet erg maar zou wel zo netjes zijn als ze het erbij zetten. Bij deze is ook nadeel dat ze nog weleens los willen schieten aan de achterkant/onderkant waar ie aan de consol vastzit.

Ik hoop dat ik me vergis voor je en krijg je wel wat ze beloven hou ons op de hoogte zou ik zeggen en alvast gefeliciteerd ;)

i'l rest my case :sleeping

ik zit nog steeds te wachten op een belletje van de dealer... je zou denken dat ze die armsteunen onderhand wel zouden hebben..

@dion87 wrote:ik zit nog steeds te wachten op een belletje van de dealer... je zou denken dat ze die armsteunen onderhand wel zouden hebben..

me2

Wij hebben bij OPC Nienhaus een Irmscher armsteun opgehaald en gemonteerd.

In de zafira had ik namelijk ook een armsteun (orgineel GM) welke in / aan de stoel vastzat en in en jaar tijd heb ik er daar zeker 5 van versleten door asjes die steeds afbraken.

Deze van Irmscher is qua kleur leer identiek aan die van de lederen cosmo stoelen, het plastic is op de foto nog wat zwart, dat is omdat ik deze helemaal in de trim restorer heb gezet tijdens montage.

P1140307.jpg

P1140308.jpg

P1140309.jpg

P1140310.jpg

Ik heb de steun niet helemaal volgens de voorschriften gemonteerd omdat ik nog wel graag een klein opbergbakje wilde houden aan de achterzijde.

Inmiddels rijdt ik er sinds eind augustus al mee rondt en hij bevalt uitermate prima !

Overigens vindt ik deze ook een heel stuk netter, als was het maar omdat je geen enkel schroefgaatje ziet zitten.

ik zit nog steeds te wachten op een belletje van de dealer... je zou denken dat ze die armsteunen onderhand wel zouden hebben..

@Tusk wrote:@dion87 wrote:ik zit nog steeds te wachten op een belletje van de dealer... je zou denken dat ze die armsteunen onderhand wel zouden hebben..

me2

beetje jammer dat ze niet laten weten hoelang het zou duren..

@dion87 wrote:ik zit nog steeds te wachten op een belletje van de dealer... je zou denken dat ze die armsteunen onderhand wel zouden hebben..

me2

ik heb hem erop zitten

wat een klote ding. veel te hoog. volgens mij ook geen opel. met 4 torx schroeven over het achterste gedeelte heen geschroeft.

zal strax wel een foto maken

@Tusk wrote:@dion87 wrote:ik zit nog steeds te wachten op een belletje van de dealer... je zou denken dat ze die armsteunen onderhand wel zouden hebben..

me2

beetje jammer dat ze niet laten weten hoelang het zou duren..

ik heb em onderhand ookal gemonteerd en wel. erg fraai, alleen jammer dat het niet het zelfde soort leer is als me stoelen.

maar ben van plan het nog wel een keer glansend op te poetsen.

Terug
Naar boven