• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Originele kadett gsi 3750

erg mooi ding, alleen waren dit de originele velgen? Dacht dat deze alleen onder de GT geleverd waren.

Idd geen GSi velgen, maar wat een verscrhikkelijk mooie wagen zeg............ga toch serieus twijfelen of ik niet wat eerder een GSi wil kopen dan over een paar jaar:hmmz

Hopen dat deze pracht wagen bij een liefhebber terecht komt die hem niet gaat verbouwen. Er zijn er al zo veel verbouwd/verknald en deze is zo mooi, dat zou gewoon zonde zijn..

origineel gepost door opelfreak

Idd geen GSi velgen, maar wat een verscrhikkelijk mooie wagen zeg............ga toch serieus twijfelen of ik niet wat eerder een GSi wil kopen dan over een paar jaar:hmmz

dat zou ik ook maar doen.

over een paar jaar vind je zo een niet meer.

wel een mooie gsi ja. is die uitlaat ook orgineel die erop zit?

dat is wel een nette uitlaat :thumbup

origineel gepost door Pat70

Vinden is 1 , nog kunnen betalen is 2.

Exclusiviteit heeft zijn prijs :wub

Wat kostie dan?

Erg mooie wagen inderdaad zeg!

Wat voor blok ligt er eigenlijk in 20SEH?

ja een hele mooie wagen.

net iets meer geld als ik wou uitgeven voor mn nieuwe auto helaas

zitten alleen GT wielen onder

origineel gepost door frenkie

aan de titel te zien denk ik 3750 euro..

Ah, ok ja... natuurlijk...
icon_stupid.gif

Is eigenlijk niks te gek voor zo'n mooie wagen!:vertag Maar goed, ik vind het leuker om zelf te knutselen, en dat zou ik niet snel doen met zo'n strakke originele auto:wub Plus dat ik erg weg ben van 5 deurs...

Tja, die wielen, hoe zijn die er dan onder gekomen vraag ik me af? Zal er toch niet origineel op hebben gezeten...:vertag

Wielen zijn idd niet origineel. Maar goed dat lijkt mij niet zo'n probleem. Er is ook gelast aan het rechter achterscherm. Is niet te zien volgens de garage houder. De auto word voor een klant van deze garage verkocht.

Heb deze gsi even bekeken gisteren en is een erg mooie nog,ik heb zelf in jaren niet een betere gezien (origineel dan).

Als het een 86 was geweest dan had ik deze wel graag willen kopen.

Terug
Naar boven