• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Originele Kleurcodes - Ascona B

McLambo

Woont hier bijna
Misschien wel interessant/leuk om een topic aan te leggen met daarin een overzicht van alle originele kleurcodes die ooit op een Ascona B geleverd zijn?

Indien mogelijk graag een foto'tje erbij natuurlijk ;-). Als ook bekend is welke samenstelling de lak is, graag vermelden..

Ikzelf zal de aftrap doen:

500 - Flamecorot

mwt7oy.jpg

jojonopel wrote:

weet je zeker dat dit kleuren voor de B Ascona zijn? Ik zie mijn eigen kleur er bij voorbeeld al niet bij staan.. ?

jojonopel wrote:

weet je zeker dat dit kleuren voor de B Ascona zijn? Ik zie mijn eigen kleur er bij voorbeeld al niet bij staan.. ?

Dit zijn de Ascona B kleuren van 1977 !

Later zijn er andere bijgekomen, die info heb ik niet !

bv: Flamenco Red - 500 SS - kleur van 1978

Sienna Red - 531 VV - kleur van 1978

Dit zijn de Ascona B kleuren van 1977 !

Later zijn er andere bijgekomen, die info heb ik niet !

bv: Flamenco Red - 500 SS - kleur van 1978

Sienna Red - 531 VV - kleur van 1978

Kijk, ik zie alweer complete opel lijsten gepost worden, maar de bedoeling is dus om alleen B-Ascona kleuren te posten, om het overzichtelijk te houden; dus Rob, zou je het een groot probleem vinden om die mega-lange lijst weer even weg te editen?

Die overzichtjes van JoJonOpel zijn echt mooi, ik zie mijn kleur ook staan! Wat zijn carry-over kleuren precies? kleuren die al bestonden?

Terug
Naar boven