• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Originele radio opel astra f vervangen

Ik zou m'n originele radio cd ook nooit weg doen; past niet alleen bij het interieur het geeft ook goed geluid en je display werkt! Als mijne kapot zou gaan zou ik gelijk weer een originele insteken

Ik heb onlangs een pioneer radio in men f-je gemonteerd, de grijs-rode draad doorgeknipt en de datum kwam op het origineel display. De blauwe kabel dient bij mij om de elektrische antenne aan te sturen. Van motorstoring heb ik geen last.

Ik heb onlangs een pioneer radio in men f-je gemonteerd, de grijs-rode draad doorgeknipt en de datum kwam op het origineel display. De blauwe kabel dient bij mij om de elektrische antenne aan te sturen. Van motorstoring heb ik geen last.

@KadAstra-EF wrote:*zucht*

Waarom moet men altijd een Opelradio vervangen door een exemplaar met allerlei toeters en bellen ????

De Opelradio's zijn kwalitatief hele goede dus ik zie geen reden eigenlijk..................

En ook daar komt mooi geluid uit vind ik zelf.

Rik :???:

Gefeliciteerd nog nooit heb ik iemand dit zien zeggen :wtf Hahaha

Thuis zeker beeldbuis tv en draaischijf telefoon :jerry

Waarom moet men altijd een Opelradio vervangen door een exemplaar met allerlei toeters en bellen ????

De Opelradio's zijn kwalitatief hele goede dus ik zie geen reden eigenlijk..................

Maar ik wil me eigen muziek afspelen en heb geen zin om honderd cdtjes te branden

Maar ik wil me eigen muziek afspelen en heb geen zin om honderd cdtjes te branden

@miral astra wrote:@KadAstra-EF wrote:*zucht*

Oh jee, zeg ik wat verkeerds ?

Rik :jerry

@miral astra wrote:@KadAstra-EF wrote:*zucht*

Oh jee, zeg ik wat verkeerds ?

Rik :jerry

@Mr.F wrote:In de zilvere Astra heb ik een originele opel radio en in de zwarte heb ik een nieuwe JVC maar dan is de JVC toch 1000000x beter hoor.

En dat zegt iemand die zn Opel 100% wil houden ?

:jerry :jerry

Rik :thumb

@Mr.F wrote:In de zilvere Astra heb ik een originele opel radio en in de zwarte heb ik een nieuwe JVC maar dan is de JVC toch 1000000x beter hoor.

En dat zegt iemand die zn Opel 100% wil houden ?

:jerry :jerry

Rik :thumb

Ik heb zoiets in de astra zitten :wtf

roestt_zpsddba9b0b.jpg

Heb al geprobeerd om de oude cdr500 cd van opel terug te duwen maar teven geefs.. stekkers passen niet meer :(

Kwa geluid ben ik wel voorruit gegaan.. heb de bas vol open staan en geen gekraak te horen.. altijd leuk die mensen wat zo kijken als de radio vol open staat :jerry

Ik heb zoiets in de astra zitten :wtf

roestt_zpsddba9b0b.jpg

Heb al geprobeerd om de oude cdr500 cd van opel terug te duwen maar teven geefs.. stekkers passen niet meer :(

Kwa geluid ben ik wel voorruit gegaan.. heb de bas vol open staan en geen gekraak te horen.. altijd leuk die mensen wat zo kijken als de radio vol open staat :jerry

Terug
Naar boven