• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Oschersleben 2009 4 t/m 7 juni

origineel gepost door timbo

is ongeveer 490 km vanuit UTRECHT

meer info denk ff google opeltreffen oschersleben

Tenks,

:hmmz Klinkt aantrekkelijk....

En aan te rijden:angel

google:

Vertrek in oostelijke richting op de Voetiusstraat naar Achter Sint Pieter

Routebeschrijving van Utrecht naar Motopark Oschersleben, Motopark-Allee 20-22, 39387 Oschersleben (Bode), Duitsland

485 km – ca. 4 uur 43 min.

origineel gepost door mooiwark

gaan er nou nog noordelingen heen:(

Heb er nog geen idee van helaas, wil wel heel graag..

Zal het zsm even doorgeven!

origineel gepost door InjectTheVenom

Ik ben er nog nooit geweest maar het schijnt altijd een leuke meeting te zijn... heeft iemand misschien foto's van hoe groot het daar is en wat voor sfeer er hangt?

foto _ verslag oschersleben 2008

ik ga ook zeker weer proberen erbij te zijn!

gr jeroen

origineel gepost door Bliksems

Deze meet lijkt mij ook wel Super-Vet.. gaat iedereen 't hele weekend heen dan ??

Ik probeer er de donderdag en vrijdag voor vrij te nemen op mijn werk en dan nog 1 dagje richting potsdam voor een fotoreportage.

origineel gepost door mbvectrav6

Deze meet lijkt mij ook wel Super-Vet.. gaat iedereen 't hele weekend heen dan ??

Ja het hele weekend.. dat heb je wel nodig om alles te zien daar

bij otu hangt er het van af hoveel volk we mee kunnen krijgen die gemotiveerd zijn om die inmens grote weides te trotseren en wat flyers uit te delen.

als ik ga ga ik zeker niet meer met de kadett c, is veel te ver voor men oldie op de german highway. 120 rijden met een 4 bakje en dit gedurende 600km.... hij stond vorig jaar roodgloeiend toen ik er aankwam en toen moest ik nog eens terug naar huis, dat doe ik het beestje niet meer aan.

voor de Belgen die zouden gaan, tis dan ook verkiezingen de 7de juni...

maar hier staat alles wat je moet weten om een volmacht te gaan halen op het gemeentehuis ;)

Afwezigheid - volmachten

Indien u afwezig bent op de dag van de verkiezingen dan kunt u zich laten verontschuldigen of een volmacht geven.

Bij de dienst burgerzaken kunt u terecht voor een meertalig modelformulier dat u in het buitenland kunt laten valideren om uw aanwezigheid op de verkiezingsdag te laten bevestigen. Het gevalideerde formulier bezorgt u achteraf aan de dienst burgerzaken. U kunt dit formulier ook onderaan deze pagina downloaden (attest aanwezigheid in het buitenland).

Om te stemmen bij volmacht heeft u een volmachtformulier nodig. Dit volmachtformulier kunt u afhalen op de dienst burgerzaken, downloaden onderaan deze pagina of afdrukken via de website van de overheid die de verkiezingen organiseert. Met het volmachtformulier wijst u een andere kiezer aan om in uw plaats te stemmen. De persoon die in uw plaats stemt, geeft dit formulier af aan de voorzitter van het stembureau waar u moet stemmen samen met een attest dat bewijst dat u niet zelf kunt stemmen. Iedere kiezer kan slechts één volmacht geven.

De persoon die de volmacht krijgt moet volgende documenten meebrengen naar het stembureau:

het volmachtformulier

de identiteitskaart van de kiezer die de volmacht krijgt

de oproepingsbrief van de kiezer die de volmacht krijgt

de oproepingsbrief van de kiezer die de volmacht geeft

het nodige attest

Een Belgische kiezer kan een volmacht geven aan een Belgische kiezer. Een niet-Belgische kiezer kan een volmacht geven aan een Belgische kiezer of een niet-Belgische kiezer.

Redenen voor het verlenen van een volmacht:

-U bent door ziekte of handicap niet in staat om zelf te gaan stemmen:voeg een medisch attest bij deze volmacht

-U verblijft om beroeps- of dienstredenen in het buitenland: voeg een attest van uw werkgever of de overheid bij deze volmacht

-U maakt deel uit van het gezin van iemand die om beroeps- of dienstredenen in het buitenland verblijft: voeg een attest van de werkgever of de overheid bij deze volmacht

-U verblijft in België maar moet werken op de dag van de verkiezingen: voeg een attest van uw werkgever of de overheid bij deze volmacht

-U of een gezinslid met wie u samenwoont, oefent het beroep van schipper, marktkramer of kermisreiziger: voeg een attest van de inschrijving in het bevolkingsregister afgegeven door de burgemeester van uw woonplaats bij deze volmacht

-U verblijft in een strafinrichting als gevolg van een strafrechtelijke uitspraak: voeg een attest van de directie van de strafinrichting bij deze volmacht

-Uw geloofsovertuiging staat u niet toe te gaan stemmen: voeg een attest van de religieuze overheid bij deze volmacht

-U bent student en kunt om studieredenen niet gaan stemmen: voeg een attest van de directie van uw onderwijsinstelling bij deze volmacht

-U verblijft om privé-redenen tijdelijk in het buitenland: voeg het attest van tijdelijk verblijf in het buitenland afgegeven door de burgemeester van uw woonplaats bij deze volmacht

Opgelet! Enkel ingeval u om privé-redenen tijdelijk in het buitenland verblijft moet het attest van tijdelijk verblijf in het buitenland door de burgemeester van uw woonplaats ondertekend worden. Dit kunt u laten doen op de dienst burgerzaken. Voor alle andere bovenvermelde redenen hoeft dit niet.

dus ik denk dat enkel dit vergedrukte gedeelte belangrijkste is voor ons :wors

ik ga hier 1 van de dagen eens naar het gemeentehuis...

en wie gaat dat papier in oscherleben voor u aftekenen???:hmmz

ik wil het u zien doen zunne

origineel gepost door mbvectrav6

ik wil wel het hele weekend heen als ik heen ga...

origineel gepost door bifi

en wie gaat dat papier in oscherleben voor u aftekenen???:hmmz

ik wil het u zien doen zunne

niemand moet daar aftekenen e...alleen de burgemeester van mijn woonplaats ;)

Opgelet! Enkel ingeval u om privé-redenen tijdelijk in het buitenland verblijft moet het attest van tijdelijk verblijf in het buitenland door de burgemeester van uw woonplaats ondertekend worden. Dit kunt u laten doen op de dienst burgerzaken. Voor alle andere bovenvermelde redenen hoeft dit niet.

bij otu hangt er het van af hoveel volk we mee kunnen krijgen die gemotiveerd zijn om die inmens grote weides te trotseren en wat flyers uit te delen.

mag je niet een motorfietsje meenemen om daar rond te bezorgen ?

lijkt me waaanzinnig iig :angel

gaan mensen gewoon op eigen gelegenheid

of rijden mensen samen op ook ?

origineel gepost door Dschrauber

er word daar mee vanalles rondgerede:vertag

mag je niet een motorfietsje meenemen om daar rond te bezorgen ?

lijkt me waaanzinnig iig :angel

gaan mensen gewoon op eigen gelegenheid

of rijden mensen samen op ook ?

origineel gepost door astralogie

voor de Belgen die zouden gaan, tis dan ook verkiezingen de 7de juni...

maar hier staat alles wat je moet weten om een volmacht te gaan halen op het gemeentehuis ;)

Afwezigheid - volmachten

Indien u afwezig bent op de dag van de verkiezingen dan kunt u zich laten verontschuldigen of een volmacht geven.

Bij de dienst burgerzaken kunt u terecht voor een meertalig modelformulier dat u in het buitenland kunt laten valideren om uw aanwezigheid op de verkiezingsdag te laten bevestigen. Het gevalideerde formulier bezorgt u achteraf aan de dienst burgerzaken. U kunt dit formulier ook onderaan deze pagina downloaden (attest aanwezigheid in het buitenland).

Om te stemmen bij volmacht heeft u een volmachtformulier nodig. Dit volmachtformulier kunt u afhalen op de dienst burgerzaken, downloaden onderaan deze pagina of afdrukken via de website van de overheid die de verkiezingen organiseert. Met het volmachtformulier wijst u een andere kiezer aan om in uw plaats te stemmen. De persoon die in uw plaats stemt, geeft dit formulier af aan de voorzitter van het stembureau waar u moet stemmen samen met een attest dat bewijst dat u niet zelf kunt stemmen. Iedere kiezer kan slechts één volmacht geven.

De persoon die de volmacht krijgt moet volgende documenten meebrengen naar het stembureau:

het volmachtformulier

de identiteitskaart van de kiezer die de volmacht krijgt

de oproepingsbrief van de kiezer die de volmacht krijgt

de oproepingsbrief van de kiezer die de volmacht geeft

het nodige attest

Een Belgische kiezer kan een volmacht geven aan een Belgische kiezer. Een niet-Belgische kiezer kan een volmacht geven aan een Belgische kiezer of een niet-Belgische kiezer.

Redenen voor het verlenen van een volmacht:

-U bent door ziekte of handicap niet in staat om zelf te gaan stemmen:voeg een medisch attest bij deze volmacht

-U verblijft om beroeps- of dienstredenen in het buitenland: voeg een attest van uw werkgever of de overheid bij deze volmacht

-U maakt deel uit van het gezin van iemand die om beroeps- of dienstredenen in het buitenland verblijft: voeg een attest van de werkgever of de overheid bij deze volmacht

-U verblijft in België maar moet werken op de dag van de verkiezingen: voeg een attest van uw werkgever of de overheid bij deze volmacht

-U of een gezinslid met wie u samenwoont, oefent het beroep van schipper, marktkramer of kermisreiziger: voeg een attest van de inschrijving in het bevolkingsregister afgegeven door de burgemeester van uw woonplaats bij deze volmacht

-U verblijft in een strafinrichting als gevolg van een strafrechtelijke uitspraak: voeg een attest van de directie van de strafinrichting bij deze volmacht

-Uw geloofsovertuiging staat u niet toe te gaan stemmen: voeg een attest van de religieuze overheid bij deze volmacht

-U bent student en kunt om studieredenen niet gaan stemmen: voeg een attest van de directie van uw onderwijsinstelling bij deze volmacht

-U verblijft om privé-redenen tijdelijk in het buitenland: voeg het attest van tijdelijk verblijf in het buitenland afgegeven door de burgemeester van uw woonplaats bij deze volmacht

dus ik denk dat enkel dit vergedrukte gedeelte belangrijkste is voor ons :wors

ik ga hier 1 van de dagen eens naar het gemeentehuis...

goe om wete, dan zalk een van dees dage ok is na et stadhuis rijde

ik vrees dat otu gaat afhaken voor oscherleben.

als we dat dus inderdaad geregeld krijgen om die zondag niet te moeten gaan kiezen dan gaan wij met de bende naar engeland naar een heel groot opel-vauxhall-bedford-holden meeting.

en dichterbij dan oscherleben, is vanuit limburg 740km terwijl oscherleben voor ons 680km is....

dan hebben we dat ook eens gedaan se.....

en dichterbij dan oscherleben, is vanuit limburg 740km terwijl oscherleben voor ons 680km is....

:wtf 740 is verder dan 680??

wel erg vet engeland!

Terug
Naar boven