• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Oschersleben 2009 4 t/m 7 juni

gaat helemaal goed komen iig ben men tasje net al maar eens aan het pakken geweest heb er zin in nu maar duimen voor goed weer

ja de voorspelling ziet er niet goed uit gelukkig dat we bij frank in de auto de partytent kwijt kunnen zitten we iig droog heb men spulletjes klaar staan morgenvroeg de drank nog inladen en dan eens een lekker stukje rijden

Weer of geen weer.. ik heb er zin in! Frank ik bel je als ik er ben. :)

Kaplaarsen neem ik mee, hopelijk valt het mee, de afgelopen 2 jaar was het ook lekker weer. Licht het niet in een dal ofzo... :angel

en ik moet nog een paar daagjes wachten en dan kom ik ook die kant op naar het nederlandse kamp :P

maar heb er wel behoorlijk veel zin in

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ik heb weekend dat betekend maar een ding OSCHERSLEBEN!!:wub:wub

bah bah wat heb ik er zin in, mark ik bel je als we er zijn en danny je hebt mijn nummer?

spulletjes zijn gepakt auto staat klaar ik kan nie wachten tot morgen

hey dat gaat helemaal goed komen wij zullen daar met 5 autos staan de gele cabrio van frank / witte corsa gsi / volvo station / astra g / en mijn corsa dus dat moet wel te vinden zijn dan zeker die gele cabrio

Heb de Corsa ook vol zitten.

Zit nu lekker op me tussenstop (bij me vriendin in Enschede).

Morgen verder naar OSL. :wors

als het een beetje mee zit knalle we zaterdag avond ook nog ff die kant op om zondag een sprintje te kunnen trekken.

hij is gister afgesteld en weer klaar om te vertrekke :)

Terug
Naar boven