• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Oschersleben 2009 4 t/m 7 juni

Damn kon bijna niet vertrekken, reed ik gisteren bij 1.3 bar overboost mijn slang vanaf de turbo door de midden :(

Dus maar even een stukje buis tussengeplaatst. Hopen dat ie het volhoud en anders misschien op de meeting daaro een nieuwe samco halen.

Morgen vroeg Vrijdag om 05:30 vertrekt CDT Calibra Dream Team naar Oschersleben!

GVD heb er zin in!!!!!!!!

origineel gepost door suqra

als het een beetje mee zit knalle we zaterdag avond ook nog ff die kant op om zondag een sprintje te kunnen trekken.

hij is gister afgesteld en weer klaar om te vertrekke :)

Ik heb gisteren Danny van OFZO gebeld en die zei tegen mij dat er daar zondags niet wordt gesprint

danny zeer mooie foto`s en vond het ook super gezellig dat jullie bij ons stonden je heb ons goed verzorgd:D

en had er wel bij willen zijn met die bekers hahaha wat ranzig haha en jaa scania blijft beter he:D

gr robbin

Heee vette foto's

Zijn ook net terug van Oschersleben.

Nog even een praatje gemaakt bij de pisbeker club zuidoost :)

Geweldig, die duitser haha!!!!!

Weer een grandioos weekend gehad al was 1 ochtend /dag wat minder na 2,5 fles apfelkorn en meerdere liters bier.

Maar wat een gezelligheid weer met zn allen.

Leuke foto's en filmpies danny en mark ;)

Euh Robbin ....Scania ?? Dr is maar 1 merk en da's DAF.

Tot in Zundert !

ja heren ook namens mij bedankt weer voor het super gezellige feestje heb me super vermaakt veel gedronken en gegeten en zeer veel dikke bakken gezien

als ik die duitser was geweest was ik wel een uurtje later terug gekomen voor het statiegeld

tis hier nu 10.30 dus tijd om de pc weer uit te schakelen en weer verder gaan waar we zijn gebleven bier zuipen op de kermis heren tot in zundert weer

Was weer een heerlijk weekend.

Tnaks voor de foto's hij staat er weer heerlijk om :)

Racen ging niet helemaal naar behoren, Start was de eerste paar keer afschuwlijk slecht maar de 4e run ging al beter en het lachgas werkte toen ook erg goed. 5e run begon de onsteking te protesteren en er lekte olie uit de kop op de by-pass aansluiting. Ontsteking nog kunnen repareren, lekkage niet, dus niet verder racen. S'avonds nog veel bekenden tegen gekomen.

Dag erop Show en Shine en toen het begon te regenen heb ik na een paar uur wachten tot het droog werd toch de boel ingepakt en ben naar huis gegaan.

Volgende dag hebben 2 uit onze club nog bekers voor show en shine op gehaald.

1e plaats in Corsa B

1e plaats in Vectra B

Die waren in ieder geval erg blij :)

Evengoed een super lekker weekend gehad!!

ik heb ook weer een geweldig weekend gehad daar tussen die maffe duitsers!

gezellig dat de heren van OTT bij ons stonden heb wel gelachen met ze, en hun ook regelmatig met ons heb ik het idee. ook de mannen uit de achterhoek erg mee kunnen lachen, enne respect voor het meenemen van onze corsa:thumbup:thumbup

verder kan ik maar 1 ding zeggen:

oschersleben tot volgend jaar!

en ik ben der ook weer bij frank ;) , het wordt met het jaar een groter feest. Er zijn geen woorden voor en is nergens mee te vergelijken, je moet gewoon gaan als je nog nooit bent geweest.

voor de mannen van OFZO. putdeksel:P

we hebben zeker gelachen! Ik heb nog een leuke herinering meegenomen, maar die krijgen jullie de eerst volgende meeting.... :agent:P

we hebben zeker gelachen! Ik heb nog een leuke herinering meegenomen, maar die krijgen jullie de eerst volgende meeting.... :agent:P

origineel gepost door pastry

ben benieuwd!!

enne joeri : de ME vliegt in het rond

Terug
Naar boven