• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Oschersleben 2009 4 t/m 7 juni

:jerry :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

11_1244157532_15.jpg

11_1244157622_22.jpg

heb ook nog wat gevonden

was wel gezellig zo te zien

Het was inderdaad een weer goed weekend ondanks het weer.

Heb het hele weekend op getrokken met de Duitse club van Max, Opel Team Lightnings. :thumbup

Dat is me zeer bevallen, maar goed ik kan volgens hen dan ook zo door gaan voor een Duitser :jerry

Heb me ook nuttig gemaakt op de Dragstrip, helaas niet in de prijzen dankzij de regen. Hierdoor werden er geen finale races gereden, waarin ik nog een kans had gemaakt.

Hierdoor (en dankzij mijn sms) heeft Neetmans nu de beker voor de 2de prijs in zijn klasse (8ste algemeen). :P

Ik had een 8.6 en hij een 8.4. Ik was 15de algemeen, met heel veel zwaarder turbo geweld voor mijn.

Waaronder diverse Corsa / Astra Turbo Phase 2 en 3, en natuurlijk de Klassen speedster met een 6,9 als algehele winnaar.

Bij het wegrijden van het terrein op zondag ochtend nog een bekeuring gekregen voor 14 km-er te hard (11 na correctie), 20 euro moeten dokken. En veel gezeik van oom Agent over ABE op de luchtfilter en zo. Ben heel vriendelijk gebleven tegen hem, wilde geen verder gezeik over de rest wat niet mag aan mijn auto ;)

Het was voor mij ook nog zeker de mooite waard om op vrijdfag avond om 23:30 nog aan te komen

Vond het ook zeker gezellig met die mensen van OTT

ik zal strax even een aantal foto's hier neer zetten en nog een paar LEUKE filmpjes:P

En zoals frank al zegt ACHTERHOEKERS zeer bedankt voor het meenemen van de corsa van mijn broer

Mooie foto's en filmpjes ik heb weer heel wat gezelligheid gemist maar dat gaan we dit weekend gewoon goedmaken in Zundert.

origineel gepost door Corsa_GSi

Bij het wegrijden van het terrein op zondag ochtend nog een bekeuring gekregen voor 14 km-er te hard (11 na correctie), 20 euro moeten dokken. En veel gezeik van oom Agent over ABE op de luchtfilter en zo. Ben heel vriendelijk gebleven tegen hem, wilde geen verder gezeik over de rest wat niet mag aan mijn auto ;)

ik werd bij het wegrijden ook aangehouden. agent begon ook bij mij te zeiken over tuv en abe. toen ik hem vertelde dat dit bij ons niet hoeft. kon ik gewoon doorijden

Terug
Naar boven